![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Diplomas zijn geen baanzekerheid, maar ze helpen wel. En overigens, Patriot, als ge geen vermogende ouders hebt is het nog altijd zeer moeilijk om te studeren. De beurzen in Belgie stellen niks voor, ze dekken nauwelijks 1/3 van de werkelijke kosten. Jaani: happy few ? zowat iedereen die ik ken heeft ofwel gestudeerd ofwel geprobeerd...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Vb mandatarissen blijven trouw aan hun programma.Maar die n-va'ser blijkbaar liever aan le roi. Och ja voor de cdenv is het koningshuis onaantastbaar. het is dan ook de meest royalistsiche partij die er bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() VLD is het meest monarchistisch denk ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Tja politiek is ne harde wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Wie niet? Mensen zoals Hyoens brengen de hele Vlaamse Beweging meer schade toe dan eender welke franskiljonse maatregel.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, inplaats van te streven naar samenwerking zorgen deze personen voor een nog grotere tegestrijd. Niet hun eigen mening telt maar enkel die van de partij. Alles wat de N-Va zegt of doet wordt met argusogen bekeken en uitvergroot, je wordt er gewoon ziek van.
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Elke reden is goed genoeg om het de CD&V niet lastig te maken.
Ook de transfers, het tolereren van de PS enz... dat zal allemaal zo blijven om het CD&V niet te lastig te maken. Laatst gewijzigd door luc broes : 9 april 2007 om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, mijn beste vriend, dit heeft niets met de tjeven te maken. Ik vind het juist goed dat wij binnen de N-Va een andere mening mogen hebben dan de partij. Dit wil niet zeggen dat als ik schrijf een goede reden, dat ik met die reden akkoord zou zijn.
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook goed dat vrije mensen een vrije mening hebben, maar lijnrecht ingaan tegen de basisprincipes van de eigen partij vind ik niet 'juist goed' wel erg verwarrend. En niet akkoord gaan met een goede reden vind ik ook niet 'juist goed' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen, zeker de oudere generatie die opkijken / opkeken naar het koningshuis stap voor stap bewust maken van hetgeen het koningshuis eigenlijk maar voorstelt, dat is een weg van lange adem. Maar uiteindelijk bereiken we ons doel. Ik ben ook niet akkoord met alles waar onze partij voorstaat en als ik ooit een keuze moet maken in het één of ander dossier, dan laat ik mijn hart of mijn geweten spreken.
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Elke stap in de goede richting zullen wij steunen zolang er maar geen noodlottige gevolgen aan vast zitten. zoals bv faciliteiten of Brussel derde gewest. Dit laatste werd door Frans Vanderelst totaal afgewezen. Hopelijk wordt de uiteindelijke keuze dan niet 'met de dood in het hart' Laatst gewijzigd door luc broes : 9 april 2007 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet.
![]() |
![]() |
#60 |