![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Hieke wrote:
> Wie ik echt een beetje mis is Dr. Bam Bam. Bam Bam kon niet overweg met Supergonzo, over wie sommigen beweren dat hij in werkelijkheid Herbert Kuiling heet. Hij noemde Supergonzo een 'trieste hufter' en ging toen weg. |
![]() |
#42 |
|
![]() 10 Apr 2007 03:15:50 -0700: "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]>: in nl.politiek: >> Maar je bent en je blijft een fassist, dus zolang je ademt lieg je.- > >Wat is een fassist, ed? Hij speelt de fass. -- Ruud Harmsen - http://rudhar.com Steter Tropfen höhlt den Stein |
![]() |
#43 |
|
![]() "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news: > Hij noemde Supergonzo een 'trieste hufter' en ging toen weg. Ik ben er niet uit of Herbert bovenal triest is of een hufter. |
![]() |
#44 |
|
![]() Hieke wrote:
> Ik ben er niet uit of Herbert bovenal triest is of een hufter. Het triestige aspect, tja - het is speculeren, maar hij heeft een tijdje lang de roddel in omloop gebracht als zou Bridget bij mij weg zijn. Wat niet waar is, sterker nog: totaal nergens op is gebaseerd. Ik vermoed dat hij toen iets over zichzelf wilde vertellen. Dit soort gedrag heb ik vaker meegemaakt. Het zou het een en ander kunnen verklaren. Zoals zijn afwezigheid in 2004. Toen hij terugkwam ging hij eerst vanuit de openbare bibliotheek internetten. Kennelijk was hij toen met een verhuizing bezig. |
![]() |
#45 |
|
![]() "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news: > Kennelijk was hij toen met een verhuizing bezig. Misschien door z'n toenmalige partner op straat gezet? Lijkt me ook een opgave om met Herbert samen te leven �*n één huishouden. |
![]() |
#46 |
|
![]() Hieke wrote:
> Misschien door z'n toenmalige partner op straat gezet? > Lijkt me ook een opgave om met Herbert samen te leven �*n één huishouden. Ik heb er geen bewijzen voor, maar het is een bekend psychologisch verschijnsel dat als je ergens hevig mee bezig bent, dat dan doorschemert in alles wat je verder zegt en doet. Wij hadden hier op ons werk iemand waarvan iedereen wist dat het een nicht was. Alleen hijzelf had dat feit niet geaccepteerd - en dat was een beetje eh, opmerkelijk te noemen voor iemand die de dertig al was gepasseerd. Hij reageerde hierop door een roddel te verspreiden over een andere collega, dat zij wel van de damesliefde zou zijn. Het bewijs ontbrak volledig, maar het had het effect dat het de aandacht van hemzelf afleidde. Al was deze opvatting alleen tot hemzelf beperkt - de rest wist wel beter. Want het vroomste bedrog is nog altijd zelfbedrog. |
![]() |
#47 |
|
![]() "Hieke" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Is het je al opgevallen dat zijn maatjes: het Zachte Ei, de >> Helpdeskmedewerker > > Je bedoelt Niekepiek? > Dat was me ook opgevallen. > Misschien heeft die een andere nick? > >> en de Burgerlul, zich al tijden niet meer vertonen? > > Bulsuper? > Ja, nu je het zegt! > >> Alleen die zure zuigmuts "Che-Che" - je weet wel, die altijd >> hallucinaties heeft over "wiebelende puntmutsen" - die komt nog wel >> eens ons vervelen. > > Wie ik echt een beetje mis is Dr. Bam Bam. > > > > U heeft Heer van Maarsbergen nooit meegemaakt, die was erg eloquent en to the point. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#48 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news: > U heeft Heer van Maarsbergen nooit meegemaakt, die was erg eloquent en to > the > point. Gossie, wat jammer dat ie dan weg is. |
![]() |
#49 |
|
![]() "Hieke" <[email protected]> wrote in news:581b14F2f1c8fU1
@mid.individual.net: > > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news: >> U heeft Heer van Maarsbergen nooit meegemaakt, die was erg eloquent en to >> the >> point. > > Gossie, wat jammer dat ie dan weg is. > > Van pure ellende geemigreerd, zoals'ie zelf beweerde.... -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#50 |
|
![]() "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news: > Ik heb er geen bewijzen voor, maar het is een bekend psychologisch > verschijnsel dat als je ergens hevig mee bezig bent, dat dan doorschemert > in alles wat je verder zegt en doet. Herbert vertoont soms griezelige maniakale gedrag trekjes, vooral wanneer hij geagiteerd is. Ik kan me z'n hysterisch postjes nog herinneren toen Theo van Gogh werd vermoord en de periode dat hij Sjoerd Bakker onophoudelijk dwars zat. We waren hier op ons kantoor unaniem van mening dat hij zwaar gestoord was. |
![]() |
#51 |
|
![]() Hieke wrote:
> Herbert vertoont soms griezelige maniakale gedrag trekjes, vooral wanneer > hij geagiteerd is. Ik heb hem wel eens een sociopaat genoemd. Enfin, iedereen die met hem te maken krijgt is vol lof over hem. "Zo'n Herbert Kuiling kan inderdaad niet argumenteren maar alleen verdacht maken." -- Rinus Duikersloot "Volgens Herbert Kuiling (ook PvdA-er) ontstijgt uit al mijn bijdragen een Fortuynistische walm." -- Ger Kranendonk |
![]() |
#52 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news: > Van pure ellende geemigreerd, zoals'ie zelf beweerde.... Waarheen? |
![]() |
#53 |
|
![]() yew betcha wrote:
> Hieke wrote: > >> Herbert vertoont soms griezelige maniakale gedrag trekjes, vooral >> wanneer hij geagiteerd is. > > Ik heb hem wel eens een sociopaat genoemd. > > Enfin, iedereen die met hem te maken krijgt is vol lof over hem. Yew, je blijft niet bij de les... en ik wacht nog op een paar antwoorden van je, als XML-kenner. |
![]() |
#54 |
|
![]() paai <[email protected]> wrote:
> > Yew, je blijft niet bij de les... en ik wacht nog op een paar > antwoorden van je, als XML-kenner. Het ziet ernaar uit dat hij je niet wil helpen, dus misschien moet je iemand anders vragen. |
![]() |
#55 |
|
![]() Aris Tofanis wrote:
> Het ziet ernaar uit dat hij je niet wil helpen, dus misschien moet je > iemand anders vragen. Lijkt mij een goed plan. Het schijnt hevig het gemoed van de geleerde te prangen. Maar dat is niet echt iets waarover ik mij druk maak. XML, ik gebruik het slechts. Als ik erover had willen zemelen, dan was ik wel het onderwijs ingegaan. Daarmee moet de geleerde het maar doen. |
![]() |
#56 |
|
![]() yew betcha wrote:
> Aris Tofanis wrote: > >> Het ziet ernaar uit dat hij je niet wil helpen, dus misschien moet je >> iemand anders vragen. > > Lijkt mij een goed plan. > > Het schijnt hevig het gemoed van de geleerde te prangen. Maar dat is > niet echt iets waarover ik mij druk maak. > > XML, ik gebruik het slechts. Als ik erover had willen zemelen, dan was > ik wel het onderwijs ingegaan. Toch was je nogal stellig over het feit dat je in Microsofts nieuwe Open standaard, OpenXML, geen documenten kon maken die MS-only waren. Ik haal het even voor je aan: <quote> paai wrote: > "is het in XML mogelijk afhankelijkheden van specifieke libraries te > cree:eren, zodat het betreffende document al dan niet gedeeltelijk > onleesbaar wordt?" Yew: Nee, dat is niet mogelijk. Waarschijnlijk bedoel je: XSLT, waarin je creatief kunt zijn met de elementen call-template, include, apply-imports en import. </quote> > Misschien was je toch een beetje aan het zemelen? |
![]() |
#57 |
|
![]() Aris Tofanis wrote:
> paai <[email protected]> wrote: >> Yew, je blijft niet bij de les... en ik wacht nog op een paar >> antwoorden van je, als XML-kenner. > > Het ziet ernaar uit dat hij je niet wil helpen, dus misschien moet je > iemand anders vragen. ik denk dat Yew geen zin heeft toe te geven dat ook hij af en toe steekjes laat vallen. |
![]() |
#58 |
|
![]() "Hieke" <[email protected]> wrote in news:581d9dF2ea7kpU1
@mid.individual.net: > > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Van pure ellende geemigreerd, zoals'ie zelf beweerde.... > > Waarheen? > > > Bestemming onbekend, maar het was er voor ondernemers heel wat beter. (daarmee weten we nog nix, hooguit dat Noord-Korea afvalt.... ![]() -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |