![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ha, volgens U mag de Grondwet dus niet aangepast worden? MOOI!!! Onafhankelijk Vlaanderen, in uw ogen dus: NOOIT! JAMAIS! ![]() Of wat bedoelde je? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn, mijn beste Zeno ![]() The best is yet to come ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Het nieuw gerechtsgebouw in Antwerpen belooft een pareltje te worden. Op de kaaien staat ook al veel mooie architectuur. En aan het begin van de Leien wordt ook vlijtig modern gebouwd.
Als ik dat vergelijk met dat provinciehuis, een blok beton waar de achterzijde van de stadsschouwburg niet voor moet onderdoen...
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De barricaden op! Leve de democratie, weg met deze staat! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat leuk voor u. Gij vindt deze topic dus ook zever? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever? Hoe meer gesplitst wordt, hoe beter. Ik ben nogal voorstander van de communalistische ideeën van Murray Bookchin.
![]() |