![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Keiharde repressie, zet dat crapuultje tegen de muur. Om het even hoeveel therapie je hier gaat aan spenderen, hier komt nooit meer iets van terecht dat kan functioneren in een maatschappij. Opruimen die handel.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is daar niet veel verder nieuws meer over te rapen, hoeft er geen nationale betoging of concert gehouden worden door multiculidioten die niet willen weten wat er boven hun hoofd hangt... Het heeft dus héél wat met die islam-achterlijkheid te maken, zoals het hoofdoekjes en burka-gezever, het Hallal-gedoe en noem maar op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door mijn beroepsomgeving destijds, werd ik door moslims beschouwd als een inmate, waardoor ik hun vertrouwelijke gesprekken onderling deelachtig werd, of ik nu bij het gesprek betrokken was of niet. En geloof me vrij, lieve Laya, het aantal keren dat het woordje 'kafirs' te berde werd gebracht is niet meer bij te houden, om nog maar te zwijgen over de namen en behandelingen die autochtone meisjes en vrouwen te beurt viel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zijn de islamregels zelf en de rigoureuze navolging ervan, die de 'geloofwaardigheid' van de islam telkenmale onderuithaalt, not my fault... Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 april 2007 om 19:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
bv. Bolo's kunne nie vechten ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze tolereerden ons in HUN buurt,HUN en Tolereren. ![]() We mogen dus blij zijn van binnenkort in HUN land te zitten. Vraag is,of we ook zoals al deze parasieten zullen mogen profiteren van het systeem. Amai ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 11 april 2007 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Hopla,1 jaar ban voor dendezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Ik had er enkele in mijn vriendenkring die moderne gedachten hadden, tot ze een jaar in Egypte gestudeerd hadden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ze zijn idd allemaal hetzelfde.........
Je voelt en kan horen hoe ze zichzelf superieur voelen die moslims, we hebben er nu ook een paar in onze werk omgeving ![]() Als we praten en het over dat onderwerp 'religie', en onaangename hoofdstukken aanbrengen was de leuke babbel plotseling al minder leuk. AL-TAQIYA, onderwerpen, kafir, enz..... en geen reacties meer ![]() Dan hebben wij het natuurlijk weer volledig verkeerd verstaan. Ook die verkrachting ivm die niet moslima's hadden ze niets op te zeggen. We hebben dan gestopt omwille v/h feit dat ze nog naar een of andere organisatie zouden gaan om te gaan bleiten dat we racisten zouden zijn ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 11 april 2007 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://homepage.mac.com/zombiekiller/badmojo/bolo.html
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct. Laatst gewijzigd door uwagan : 11 april 2007 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() oke, plaats ik het voor de 10 keer op dit forum:
Citaat:
Loverboys zijn nagenoeg altijd Marokkaanse of Turkse mannen die het hebben voorzien op kwetsbare minderjarige blanke Nederlandse meisjes. De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens. Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236 Het Racistische feest der Verkrachtingen van de Westerse Moslims http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/to...TOPIC_ID=44552 In Brussel elke week groepsverkrachting http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ST19092001_014 etc etc etc... Dat je dit vraagt verbaasd me, iedereen weet dit Laatst gewijzigd door Winterhamer : 15 april 2007 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |