![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 23 april 2007 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nieuwe mods selecteren is een kwestie van quasi-unanimiteit onder het bestaande mod- en admin-team. Waarover moeten we het (o.a.!) eens zijn? -Een mod moet ongeacht zijn eigen politieke strekking blijk geven van een zekere mate van objectiviteit en neutraliteit ten aanzien van alle politieke strekkingen en opinies, en ook ten aanzien van beslissingen van het hele team. We kunnen b.v. ook best zonder mensen die in het modereren een vorm van machtsuitoefening zien, al dan niet om via die weg de eigen tegenstrevers in het debat te mangelen. -Het kan raar klinken, maar de geprefereerde mods zijn diegene die er vaak het minst zitten om te springen. Die zijn vaak moeilijk te overtuigen, en sommigen houden het na een tijdje voor bekeken, omdat ze liever de debatten zoveel mogelijk open en vrij laten en deelnemen, zonder gezeur aan het hoofd van mensen die via de moderatie hun gelijk proberen te halen wegens te zwak in het echte debat. -Ook overijverige speurneuzen dewelke op vinkeslag zitten om elk klein vergrijp streng aan te pakken, of bij elk scheef woord dreigen naar het CGKR te hollen om al dan niet loze racisme- en discriminatie-gevallen te claimen, kunnen we missen als water in onze schoenen. Tot zover enige schoentjes, geen van allen verplicht aan te trekken. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Mijn bedoeling is ook helemaal niet om het kleinste 'foutje' te bestraffen want als je me in het echte leven zou kennen weet je dat ik eigenlijk juist het omgekeerde ben. Ik kan jullie geen besluit opdringen wat ook absoluut mijn bedoeling niet is. Maar ik wil toch zeggen dat ik serieus ben! Over een jaar mogen jullie mij gerust nog contacteren wanneer er een 'mod-functie' zou openkomen of als jullie inzien dat er een uitbreiding nodig is! Dit mag natuurlijk ook al binnen een maand of een week! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 23 april 2007 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Don't call us, we'll call you. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |