![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gokje? Neen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uiteindelijk!
Een goede zaak voor het VB en ze zullen er volgens mij zeer weinig stemmen door verliezen. Mijn prognose blijft staan op 22% tot 24%. Ze hebben definitief mijn stem terug en ook van mijn familieleden en vele vrienden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Houzee! En Jurgen? Salut en de kost!!! ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wellicht want van het Vlaams Belang aanvaarden ze het initiatief toch nooit. (achter de schermen daarentegen...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar kan het zijn dat je een goed punt hebt.
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Als je aan idealisme ontbeerd ben ik wel eens benieuwd hoe dat er dan moet uitzien...
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Dedecker kan geen rechts front uitbouwen want Dedecker is links. Alleen het VB kan de bezieler van dit rechtse front worden. Dedecker is een pion van links die niets met ons gemeen heeft. Hij is liberaal en liberalisme is verwerpelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De grootste verdienste van het Vlaams Belang is dat het debat over de onafhankelijkheid boven op de agenda staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() Een goede zaak. Liberalen als Verstrepen hebben meer nut buiten het Vlaams Belang.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat hij hier niet gelukkig mee is, hij heeft immers mee zijn nek uitgestoken voor Verstrepen... Ik denk dat we in het terugschakelen naar 4de waar ik het over had wel eens een ontstaan van een bredere rechtse gedachte mogen vinden... ik erken dat zulks onontbeerlijk zal zijn voor ons voorbestaan... jammer dat het juist Dedecker is die dit aan fladderen poogt te schieten, dat is voor mij dan weer een stille getuige van zijn opportunisme... het niet halen van de kiesdrempel zou voor hem wel eens een leuk lesje kunnen zijn... Maar daar vrees ik voor...
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Akkoord... maar hij komt wel gretig meevissen in onze vijver... daar waar hij vroeger altijd in onze vijver spuwde, onze mandatarissen versleet voor onbenullen ... ja diezelfde die hij nu wil binnenhalen ... Dedecker is iets gevaarlijks dat is een feit... beter niet bij ons binnenhalen...
![]() |
#54 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DD is links noch rechts, hij is gewoon DD. Wat hem vandaag goed uitkomt, spreekt hij uit. Morgen kan het al iets anders zijn. Denken we maar aan zijn vroegere vernietigende uitspraken over de N-VA, om dan later de stap naar diezelfde partij te zetten die men eerste verketterde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net als evrstrepen overigens, nog geen zinnig woord kritiek op paars gelezen van verstrepen. Weet je dat dedecker herhaaldelijk( zelf zag hij nooit een dag een hoge school) de VB'ers als onbekwamen afschildrde en extremisten? Nu ligt hij ze op te bellen en op te geilen. Wie denkt dat de vlaams eonafhnakelijkheid één stap dichterkomt door een paars fantasme aka BV -lijst... De enige fout die het VB gemaakt heeft is om een nihilist en niet-vlaams-nationalist alla verstrepen een parlementair mandaat cadeua te doen. Verstrepen voerde oppositie tegen het VB ipv tegen paars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hadden nooit nihilistsiche materialistsiche meezeilers alla verstrepen een parlementair mandaat cadeau mogen doen. Als het aan dedecker lag dan zat hij nu nog steeds op de paarse boot. mensen als evrstrepen dedecker kan het geen bal schelen of vlaanderen onafhankelijk is ofdat men hier nu engels of nederlands spreekt. Tijd voor een radicale onafhankelijkheidscampagne en anti-migratiecampagne. Tegen de migratie-lobby van dedecker en co. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn stem is "den overloper" allesinds kwijt....
|
![]() |
![]() |