![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bewijs dat maar; vooral het eerste. On-topic: ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 april 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan je je boycot toch ook wat uitbreiden. De pittabar waar ik doorgaans ga, is namelijk een Tunesiër, geen Turk of Marokkaan.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja, nachtwinkels zullen nu eenmaal enkel kunnen overleven door alcohol aan te bieden. Als de moslims ook de winkeleigenaars van nachtwinkels onder druk zetten (aja, consequentie??), vraag ik me af wat er dan zal gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. de Moslims snijden niet in eigen vlees hoor,enkel in dat van de Vlamingen !!!
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een "stang pitta VLEES" slaat op het vlees, slimmeke!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 april 2007 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je géén bier of wijn wil aanbieden dan moet je ook niet zeuren dat er segregatie ontstaat (dan ga ik ervan uit dat ZIJ segregatie wensen). In normale restaurants kunnen zowel degenen die alcohol wensen te gebruiken als degenen die die niet wensen te gebruiken aan hun trekken komen. Wie segregeert er dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 april 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is me echter een raadsel waarom je oproept om �*lle Turken en Marokkanen die eten aanbieden, dus ook diegenen die zich verzetten tegen fundamentalistische druk, te boycotten. Je zou verwachten dat je net deze extra zou steunen. Dat maakt het natuurlijk wel moeilijk voor anderen om te geloven dat je het erg vind. Meer nog, het doet vermoeden dat je de berichtgeving in de pers aangrijpt om op te roepen tot een algemene boycot van Turkse en Marokkaanse ondernemers in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() En wat is het volgende? Vegatarische restaurants boycotten omdat zij geen gerechten met vlees serveren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast vind ik het aspect van dreiging en intimidatie toch iets dat je niet mag vergeten. Indien een uitbater wel alcohol wil serveren, maar dit niet doet omdat hij daartoe bedreigd wordt, dan kan ik onmogelijk die uitbater beschouwen als iemand die segregatie wenst. Ik blijf die uitbater dan ook steunen in zijn strijd tégen diegenen die hen onder druk zetten.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde de Nederlandse minister van Landsverdediging ook zeggen ,we gaan in Irak ook niet toegeven aan mensen die onze landgenote gijzelen,soms moet men keuzens maken,wel ook hier is dit nu ook het geval,wij buigen niet voor de Maffia !!!!
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen boycotten die niet willen buigen voor de maffia, noem jij dus "niet buigen voor de maffia". Ik hoop dat je nog niet teveel pintjes hebt gedronken om in te zien dat er iets serieus hapert aan uw redenering.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duveltje, aub, ik stel u gewoon een vraag. Is het nu zo onmogelijk om die te beantwoorden? Moeten mensen u dingen twintig keer vragen voor je een antwoord geeft dat niét compleet naast de kwestie is?
Ik vind je vaak een sympathiek persoon, maar maak uzelf aub niet zo belachelijk ![]()
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
houzee! |
|
![]() |
![]() |