![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Ik ben van mening dat, indien hier in België een traditionele partij een echt standpunt innam tegen de snelBelgwet en tegen de overrompeling door de Islam, tegen de criminaliteit van de allochtonen en ook eens blijk gaf van moed door er tegenaan te gaan met de "KARCHER" dat de VB in een klap de helft van haar kiezers zou verliezen.
Ze moeten het wel niet doen met beloften, maar de daad bij het woord voegen, want enkel woorden zullen niet geloofwaardig overkomen. Mocht dat eens waar zijn, dan zou het VB meer dan de moeite waard geweest zijn, maar voorlopig stem ik maar verder VB, want ik zie geen enkele andere partij die de moed heeft om het probleem bij de horens te vatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BIj de VTM: gewoon een "normaal" gesprekje doen en je krijgt een jarenlang engagement. Je mag zo'n knoopjesjurk aandoen zoals die van CYriel. Ze gaan je absoluut goed betalen! Bel ook eens aan bij Terzake! En de andere zwartzakjes hier: als jullie deze zeveraar normaal vinden: ga dan ook maar solliciteren. Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 april 2007 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB-kiezers moeten niet terug gaan naar de zogenaamde democratische partijen, ze zitten al bij het meest democratische partij die voor hun rechten opkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nu zit je met gevaarlijk rechts...
Persoonlijk zag ik liever Le Pen dan Sarkozy
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in aanpak kopieert Sarkozy Le Pen op meerdere punten. Een van de meest geliefdkoosde uitspraken "ik zeg hardop wat u denkt", heeft Sarkozy tot de zijne gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AyneRand : 23 april 2007 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |