![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet het, want ik werk ook met HP. Tot nu toe loopt alles op wieltjes, behalve dat ik mijn wachtwoord voor mijn internetverbinding uit het hoofd heb moeten leren. Maar meteen computer van een ander merk op XP had ik hier hetzelfde probleem. Daarom dat ik aanraad om eventueel een pakket NORTON SYSTEMWORKS te gaan halen. Daar zit ook een reddingsschijf bij en deze software helpt om de computer terug recht te zetten als je een probleem hebt. Enfin, ik heb er toch goede ervaringen mee, met oudere computers op 98. Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2007 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn hp hier staat zelfs geen brander. Brand alles via de twee andere pc's. Als je het zelfde probleem behoud met je internet, ligt dat probleem niet aan je pc's maar aan je verbinding. welke verbinding heb je, want bij telenet zijn ze bezig de modems te veranderen omdat de oude generatie problemen begint te vertonen met de laatste upgrades van windows. Het probleem kan dus vanuit je modem komen als deze te oud is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
98 is niet vergelijkbaar met xp voor het oplossen van bepaalde problemen. Maar een reddingschijf is dus altijd handig, en zou standaard moeten bij geleverd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ik niet veel van, heb belgacom en alles wat er bij hoort jaren geleden van woede buiten gestampt. Had er niets dan problemen en miserie mee. Zelfs hun facturen waren meer fout dan juist. Maar het is in al die jaren dus nog niet verbeterd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 28 april 2007 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moest de hele handel opnieuw installeren en er verscheen ook een account HP-Administrator.
![]() |