![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maandag:
Op vrijdag 13 april een nieuwe pc gekocht met windows xp, merk HP. Alles geinstalleerd en naar ik dacht goed ingevuld. Kom daarna echter niet meer inloggen omat het wachtwoord niet klopte. Ben ik waarschijnlijk mijn wachtwoord vergeten of heb deze niet goed ingevuld bij het aanmaken. Wat nu? Vrijdag: Ik heb dat ding dus 4 dagen links laten liggen. De internetkabel zelf verlengd een daarbij met de soldeerbout door het zeil gegaan. ![]() Daarna nog een poging gewaagd Door tijdens het opstarten de F10 toets in te drukken was het mogelijk om alle instellingen opnieuw te doen. Ik kom nu gelukkig weer twee accounts aanmaken, alleen staat er nu een derde ![]() Is dat erg en heeft die ook een wachtwoord? Een kennis zei tegen mij dat ik nu eigenlijk XP opnieuw moet installeren. ![]()
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neem contact op met hp,
me no like hp en al dien brol btw |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PC kan enkel opgestart worden met paswoord of je moet hem herisnstalleren.
Je kan ook het paswoord hakken, maar dan heb je wel een enorme kennis van windows nodig en laten doen is duurder dan formateren en opnieuw installeren. Merk van pc doet niets ter zaken, heb hier drie verschillende merken, maar de prblemen zijn allemaal hetzelfde. Paswoord kwijt betekend gewoon windows herinstalleren of hakken, wat veel werk en tijd vraagt als het over een gewone pc gaat niet de moeite waard om te doen. Als je hem niet formateerd ben je de andere gegevens en programma's niet kwijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de pc zelf heeft hij er immers geen nodig. Werk zelf op pc HP. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heu, ben ook niet overgeschakeld van 98 naar XP. Blijkbaar slaagt hij het wachtwoord van mijn internetverbinding niet op, zodat ik het elke keer opnieuw moet intikken. Blijkbaar slaat hij hij iets anders op, als ik het wachtwoord wil laten opslaan.
En dat probleem heb ik ook op een andere computer, die geen HP is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en de standaard F8 truk al geprobeerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij moet wel aangeven dat hij enkel de oude windows moet vervangen door de nieuwe en normaal moet je internet wachtwoord dan zelfs door de nieuwe versie van windows overgenomen worden zonder dat jij het terug moet invoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klikkerdeklik of Klikkerdeklikkerdeklik dan ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 27 april 2007 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kan een probleem qwerty <-> azerty zijn.
Je gaf het pw in op een ogenblik dat het systeem in qwerty (= default) werkte. Daarna wijzig je het klaviertype (tijdens installatie) en klopt je pw niet meer.
![]() |
#14 |
|
![]() Dus ff denken welk ww je hebt gebruikt en ff denkbeeldig switchen dan zeker!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() of van toetsenbord wisselen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wie koopt er nen hp....
=p
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(PS: ik heb qwerty) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Tot je eens je pc zelf samensteld en geen merk koopt. IBM-kloons zijn nog altijd het beste: die werken tenminste altijd met retail-producten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik heb mijn pc laten samenstellen....
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()