Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2007, 11:06   #41
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graaf van Vlaanderen Bekijk bericht
maar, neen er zijn helemaal geen terroristen in België
Fout, met die flaminganten weet je nooit.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 11:07   #42
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Fout, met die flaminganten weet je nooit.
Met communisten weet men ook nooit. (CCC)
Oud 9 augustus 2007, 11:29   #43
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Veel onzin.
Ik vrees integendeel de nagel op de kop.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 17:55   #44
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Worden terroristen getraind in België?
Natuurlijk, ze infiltreren zelfs het leger.
Oud 9 augustus 2007, 18:15   #45
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk ben ik de mening toegedaan dat men alle terroristen ter wereld in België zou moeten opleiden. Misschien een idee voor een interuniversitaire samenwerking over de taalgrenzen heen ? Men zou overigens een internationaal reglement voor terroristen moeten opstellen onder auspiciën van de UNO en de Veiligheidsraad zoiets als de conventie van Genève, ie. alvorens aktief te worden moeten terroristen eerst en vooral hun diploma aan een belgische universiteit gehaaldf hebben & vervolgens hun terroristische doelen specifiëren. Vervolgens kunnen ze bij internationale uitschrijving gijzelaarskandidaten opvorderen, hieruit een selectie maken om deze vervolgens op een geheime locatie (liefst een ***** hotel) onder te brengen.

Dit laatste is zeer belangrijk want bij het mislukken van hun actie volgt een bestraffing die bestaat in dezelfde behandeling toegediend te krijgen als de gijzelaars. Dus terroristen zorg ervoor dat de bacon crisp is en voor voldoende cornflakes !

....

Er kan aan het internationale terrorisme nog veel verbeterd worden : ons land heeft hier een vooraanstaande rol te spelen !
Oud 9 augustus 2007, 19:49   #46
Sante
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Worden terroristen getraind in België?

za 28/04/07 - In een interview met De Tijd zegt federaal procureur Johan Delmulle dat het parket informatie onderzoekt over trainingskampen voor terroristen in ons land.

Echte veel wil Delmulle daarover voorlopig niet kwijt. "Trainingskampen of opleidingskampen, we hebben er inderdaad informatie over, maar daar wens ik hier niets meer over te zeggen", zegt hij tegen de radionieuwsdienst.

Als het federaal parket informatie krijgt over terrorisme, wordt dat volgens hem altijd ernstig genomen en onderzocht.

Vorig jaar heeft het federaal parket 318 berichten over mogelijke terreuractiviteiten in ons land gekregen.

Er is ook een recordaantal onderzoeken naar terrorisme geopend: 106, tegenover 89 in 2005.

"Meer middelen voor inlichtingendiensten"

De inlichtingendiensten moeten nog meer middelen krijgen om de terreurdreiging en het islamitisch extremisme op te volgen. Dat staat in een nieuw verslag van het Comité I, dat toezicht houdt op de Belgische inlichtingendiensten.

(Belga)

Onze inlichtingendiensten werken beter dan bij de vorige evaluatie, na de aanslagen van 11 september 2001. Er is een goede theoretische kennis van de politieke islam en de Staatsveiligheid en de militaire inlichtingendienst werken beter samen.

Maar volgens CD&V-senator Hugo Vandenberghe (foto) is er nog altijd een tekort aan mensen en middelen. Dat is volgens hem vooral nodig om het fenomeen beter te analyseren, wat noodzakelijk is omdat het fenomeen vandaag steeds meer ongestructureerd is.

Bron/VRT Nieuws net

Tja,hier blijk toch weeral uit dat we de Islamitische extremisten beter ernstig nemen hé
Zoals eerder vermeld, waar zitten die kampen dan ? Hoeveel ? Enfin, hij schijnt er informatie over te bezitten... "Er is geen kat" is ook informatie.

En wat met die 318 terreurberichten ? Hoeveel personen opgepakt ? Bijna 1 ?

En die enorme stijging van het aantal meldingen 17 meer !!! Wow !!! Met zijn allen de bunker in, t'zal hier gaan stuiven.

Als ge gewoon opslag wil, vraag het dan jongen.

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)
Sante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 22:26   #47
Babylonia
Parlementslid

Standaard

www.zeitgeistmovie.com
legt verbanden over de dingen die er tegenwoordig gebeuren.
schitterende film.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2007, 07:25   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Op het vrt journaal spraken ze van extreem linkse groeperingen die moslim terroristen zouden opleiden....
en niet het VMO... allez zeg
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2007, 07:27   #49
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sante Bekijk bericht
Zoals eerder vermeld, waar zitten die kampen dan ? Hoeveel ? Enfin, hij schijnt er informatie over te bezitten... "Er is geen kat" is ook informatie.

En wat met die 318 terreurberichten ? Hoeveel personen opgepakt ? Bijna 1 ?

En die enorme stijging van het aantal meldingen 17 meer !!! Wow !!! Met zijn allen de bunker in, t'zal hier gaan stuiven.

Als ge gewoon opslag wil, vraag het dan jongen.
hier opgeleid misschien niet, gerecruteerd wel en in het buitenland opgeleid.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 11 augustus 2007, 20:22   #50
Sante
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
hier opgeleid misschien niet, gerecruteerd wel en in het buitenland opgeleid.
Ik ga u niet tegenspreken, aangezien ik geen gegevens heb, maar als ik zo'n bericht zie met zoveel gezwans dat als "nieuws" verkocht word, krijg ik het zuur. "Ik ben meneertje x, en ik weet meer dan gij, dus mij geloven en smoel dicht"-attitude. Oja, en geef me uw portemonnee.

Oud 13 augustus 2007, 22:05   #51
ggolsteyn
Schepen

Standaard Winands leidt zijn eigen pupillen op tot terroristen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sante Bekijk bericht
Ik ga u niet tegenspreken, aangezien ik geen gegevens heb, maar als ik zo'n bericht zie met zoveel gezwans dat als "nieuws" verkocht word, krijg ik het zuur. "Ik ben meneertje x, en ik weet meer dan gij, dus mij geloven en smoel dicht"-attitude. Oja, en geef me uw portemonnee.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste Santé en andere ongelovigen.

Delmulle is waarschijnlijk aartsstikkejaloers op oberfeldwebel Winands, die de opdracht kreeg de Reichssicherheitsdienst Belgien weer op te richten enkele maanden geleden . En dit met het voorrecht aan niemand nog toelating te hoeven vragen voor mishandeling en niet navolgen van de wetten. Hij heeft persoonlijk enkele malen voor TV verklaard dat hij niemand toelating moest vragen en dat hij alles mocht doen, behalve moorden en verkrachten.

De afgedankte staande rechter heeft zich direct op zijn taak geworpen en is begonnen met nog een vrij groot aantal sicherheitsagenten te aanvaarden. Zelfs kindsoldaten waren welkom zo heb ik kunnen vaststellen.

Hoe heb ik dat allemaal vastgesteld?

Zijn leerling-terroristen hebben zich gedurende enkele maanden twee of driemaal in de week op mijn platdak van de keuken geïnstalleerd, 's nachts rond 2 uur en vertrokken rond 6 uur. Ze hebben, gelukkig voor hen bij mij niet ingebroken, wat volgens de nieuwe regeling ook allemaal mogelijk is. Want had Winands zelf hier eens verschenen, dan was hij gegarandeerd met barstende hoofdpijn naar huis gevlucht.Als hij nog een hoofd had.

De pupillen werden met een grote witte vrachtwagen met een elevator, over mijn hoofddak neergelaten op mijn platform. Daar hielden zij zich voornamelijk bezig met neuken onder elkaar. De sporen van de zware wagen zijn voor mijn deur op het voetpad nog waar te nemen.

Enkele malen heb ik de oudere inspecteurs de daver op het lijf bezorgd door vanuit een venster allerlei verwensingen toe te sturen. Ze lieten alles achter en vluchtten over het dak van de gebuur weer weg.

Waarom ze bij mij kwamen. Ik vermoed met grote zekerheid waarvoor. Ik ben trouwens al dertig jaar op de steekkaarten ingeschreven. Men is een hele tijd geleden onder andere in mijn kantoor (van een rijksdienst) komen neuzen of ik er geen bommen maakte. Zo dwaas waren ze dus ook. (Ik ben dus geen liberaal zoals je wel zult vermoeden). Winands wel en bovendien zoals het in justitie hoort ook ijverig lid van de Loge.

Ik heb op dit forum al een tijd geleden enige toelichting gegeven. Ook in het forum "Knack" heb ik enkele zaken toegelicht.

Groetjes,

Gerard Golsteyn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Stultorum plena sunt omnia" (Cicero, epistulae ad familiares, 9, 22, 4)
De wereld zit vol met halve garen.
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 22:15   #52
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
8.000 moslimextremisten in België volgens Staatsveiligheid

Een extremist is volgens Comité I "iemand die radicale maatregelen aanbeveelt om politieke doelen na te streven, die racistisch, autoritair of totalitair en in strijd met mensenrechten of democratie zijn".

.
Ze slapen bij de staatsveiligheid, want volgens hun definitie moeten ze een paar tienduizend man in dienst nemen: Het VB telt in hun definitie één miljoen terroristen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 22:27   #53
Sante
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn Bekijk bericht
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik heb op dit forum al een tijd geleden enige toelichting gegeven. Ook in het forum "Knack" heb ik enkele zaken toegelicht.

Groetjes,

Gerard Golsteyn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Stultorum plena sunt omnia" (Cicero, epistulae ad familiares, 9, 22, 4)
De wereld zit vol met halve garen.

Beste, kan ik u om een link vragen, zoeken op 1 woord is een beetje moeilijk, evenals (met alle respect) al uw posts doorlezen.

Oud 13 augustus 2007, 22:42   #54
Babylonia
Parlementslid

Standaard

http://video.google.nl/videoplay?doc...13200636275190
Terroristen worden gekweekt tussen de Papavers in Afghanistan.
Een bloemrijke film.....
Hoe kwam de no 1 die achter Bin Laden aan zat bij de FBI aan zijn einde?
Een geheime documentaire die de kanker bloot legt van het terrorisme.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 22:47   #55
Juvenalis
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Natuurlijk, ze infiltreren zelfs het leger.

Slechte legerdienst gehad?
Juvenalis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 22:52   #56
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Tuurlijk worden terroristen hier getraind. Ze hebben toch vorig jaar die milities van het VB opgerold die in opdracht van morel een moord op dewinter zouden plegen om zo een fortuyn effect te creëren.

Belgie heeft zelfs een lange traditie in trainingskampen voor terroristen, remember vmo en zo?

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 13 augustus 2007 om 22:53.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 02:48   #57
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Een extremist is volgens Comité I "iemand die radicale maatregelen aanbeveelt om politieke doelen na te streven, die racistisch, autoritair of totalitair en in strijd met mensenrechten of democratie zijn".

Blijkbaar kijken de meeste hier teveel TV filmkes.

De terrorist word hier teveel met een militair vergeleken. Dat is juist de grote fout. Om hier te slagen willen ze juist zo weinig mogelijk op militairen lijken.

Hoe beter geïntegreerd hoe minder ze opvallen en hou beter ze uiteindelijk in hun doel zullen slagen. Het infiltreren in politieke groeperingen past daar als schuilmantel perfect in.

De laatste drie terroristen die opgepakt werden in Londen waren dokter. Die van 11 september, studenten. Hoe beter geïntegreerd hoe gemakkelijker zij belangrijke doelen zullen kunnen bereiken en eventueel vernietigen.

De opleiding zal hoofdzakelijk bestaan in het hersenspoelen van de toekomstige terrorist. Zodanig bewerken dat hij of zij zijn leven geeft voor het geloof( !?!?).

Militaire technieken zijn niet nodig. Omdat ze maar eenmaal ingezet worden. En het doel, bestaat in zoveel mogelijk terreur zaaien in een gewone burgerlijke wereld.
Het liefst sterven die ter plaatse, dan hebben zij volgens hun denk patroon het hoogste doel bereikt.

Die hersenspoel opleiding kan dus overal zelfs op de slaapkamer of in een kleine garage.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 09:32   #58
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Tuurlijk worden terroristen hier getraind. Ze hebben toch vorig jaar die milities van het VB opgerold die in opdracht van morel een moord op dewinter zouden plegen om zo een fortuyn effect te creëren.

Belgie heeft zelfs een lange traditie in trainingskampen voor terroristen, remember vmo en zo?
Wtf? :')
Gij zijt zwaar aan't flippen, zenne. :')
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 10:22   #59
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht

wees gerust u zal nog doodgeknuffeld worden door al qaida terroristen
Oud 14 augustus 2007, 10:30   #60
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ze slapen bij de staatsveiligheid, want volgens hun definitie moeten ze een paar tienduizend man in dienst nemen: Het VB telt in hun definitie één miljoen terroristen.
woehaa Feremans op zijn best...

intussen zijn het er een 200.000 minder... allemaal ontploft

wanneer mogen we u komen opblazen ? ik heb nog wat straffe adem

dat zal nogal eens een aanslag worden...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be