![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nu spreekt Somers over meer interimarbeid (ook bij de overheid). Een bende private geldkloppers (die zichzelf interimkantoor noemen) wordt dus door de overheid gepromoot om van de armen nu werkende-armen te maken. De VLD vindt het verschil waarschijnlijk subtiel en onbelangrijk. Het wordt tijd dat de kiezer die blauwe wanbestuurders streng afstraft en dat de VLD terugkeert naar haar PVV-roots: de partij voor de rijken en de fiscale fraudeurs. Zij heeft immers geen enkele binding met de gewone man, integendeel: zij kijkt erop neer en trapt hem/haar met een arrogante dosis leedvermaak (een liberaal handelsmerk) nog dieper in de armoede en de vernedering.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 30 april 2007 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijkheid moet er zijn. De VLD, zijnde het partijtje voor de rijke belastingontduikers, en voor het francofone belgicistische establishement, blijf op uw erf. Of in een taal die u begrijpt: core-business! En blijf neerkijken op de rest, niet alleen op de mestkevers en de mentaal gehandicapten, maar op iedereen en blijf uzelf niet hoereren aan de middenklasse want dat gaat u niet af. Echt niet. Ik heb heimwee naar de PVV. Het enige waar ik nog respect voor kan opbrengen is dat de vld het nog niet verleerd heeft om nuttige idioten te misbruiken (dag, Bart!) En dat meen ik. De vld moet niet tegen maar voor kansarmoede zijn. En dat is nog wel zo, alleen door toedoen van de crimineel slangen komt de "communciatie" niet meer overeen met het "zijn" (wat al een voldoende reden zou moeten zijn om hem de ezelstamp te geven) hanseen en patrioot (ik houd ze niet uit mekaar) for VLD president. NU! Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 april 2007 om 04:15. |
|
![]() |
![]() |