![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik gaf die bemerking alleen maar omdat 1) je ze zelf eerder gaf 2) dit na even langs-je-neus-weg gezegd, of beter geinsinueerd, te hebben dat jouw ervaring eerder het realistische beeld beschrijft Citaat:
alles hangt natuurlijk ook af van de definitie van een lesbienne, niet ? Laatst gewijzigd door praha : 1 mei 2007 om 23:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw
een zeer goede avon' carlgustaaf, long time no see |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amai er wordt hier serieus ge-muff-dived. Maar goed: het doel van deze thread is bereikt. Hem wat volume geven, zodat de thread van de nazi die het lesbo-onderzoek misbruikte voor zijn homofobe lulkoek, voorgoed verdwijnt.
Als het op zuiveren aankomt, kunt ge mild tewerk gaan. Dat moet niet altijd met zware logistiek gepaard gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dat wil zeggen dat men gelijk heeft de relatie man & vrouw als de norm te doen gelden, als het sociaal aanvaardbare, als het natuurlijke.
Dat omkadert natuurlijk vele facetten, je hebt het homo zijn op zich, je hebt het huwelijk en dan heb je de adoptie. Je hebt een deel mensen die het uit religieuze overtuiging doen (genre Colen en neo cons) Nu, men weet dat men er nog niet veel over weet en dat het slechts een paar landen homohuwelijken toelaten zoals België, Nederland en Canada. Het gekke is ook dat er mensen zijn die hetero waren en die vrijwillig een therapie ondergaan hebben, het lukt niet bij alle hetero koppels maar men kan wel degelijk terug hetero worden na een bepaalde psychologische therapie. Als ik dat allemaal lees vraag ik me af wat nog normaal is. Ik ben niet gelovig maar euh was Adam geen vent en Eva geen vrouw ? Kijk naar jezelf, ben je niet blij een mama en een papa te hebben ? Ik alleszins wel. Ben dus blij dat mijn pa en ma hetero waren en dat ik geen afrikaans kinneke was dat geadopteerd is geweest omdat men mama en papa geen kinnekes konden krijgen. Adoptiekinderen ondergaan fake liefde van ouders die gewoon een kinderwens wensten, dat arm boeleke uit Honolulu is natuurlijk blij in het rijke Europa te mogen opgroeien. Echter, na een tijd als ze ouder worden zien ze in dat hun ouders niet de echte zijn. Dat "mama" zeggen eigenlijk verkeerd van je was en dat je opzoek gaat naar je biologische ouders. Eigenlijk is adoptie iets schandlig, al kan dat zijn omdat ik nog jong ben en niet weet hoe het is om een kinderwens te hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Zijn jullie dan ook van mening dat een dildo of vibrator een penis perfect kan vervangen en dat vrouwen binnen x aantal miljoen jaar de enige overblijvers van het geslacht gaan zijn en dat alle oorlogen altijd door mannen zijn ontstaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() Aangezien ik zelf eigenlijk geen lesbienne ben, moet ik je teleurstellen en kan ik niet antwoorden op die vraag.
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2007 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Overigens Internaut, Adam en Eva, twee verzonnen figuren die er voor jou kennelijk toe doen, waren een man en een vrouw, maar ze zaten bijvoorbeeld niet op politics.be, is dat dan ook tegennatuurlijk?
![]() |