![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Europa overgeleverd worden aan het Amerika der Joden? | |||
Neen, afbakening van de Amerikaanse invloedssfeer |
![]() ![]() ![]() |
7 | 36,84% |
Ja, Joden zijn ook mensen... |
![]() ![]() ![]() |
12 | 63,16% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De goede zeden verplichten mij toch wel me te verzetten tegen de nogal beledigende term 'eickelmanneke'
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Bij mij is het eerder omgekeerd: Had ik vroeger geweten dat er zoiets bestond als een politiek forum, had ik mij hier al veel langer naartoe begeven. Als vrees ik dat ik dan behoorlijk vreemde standpunten in zou nemen (aannemende dat dit nu niet het geval is). Binnen een halve generatie is hetgeen wij nu doen achterhaald. Tegen dan is iedereen te druk in de weer zijn eigen huisrobots ineen te knutselen, te kaarten met hologrammen of de genetische code van hun kinderen te schrijven. Aangezien de meesten zeggen zich hier te amuseren neem ik echter aan dat dit forum nog een tijdje zal blijven voortbestaan. Dit zal dan een verzamelplaats worden voor ouderlingen. Zien jullie jullie dit nog doen tot jullie 70e eigenlijk?
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Huisrobots en hologrammen... Bah! Allemaal van die linkse rotzooi! Eigen anatomie eerst! Robots buiten! Stem "Vlees Blok" !!!!!!!!!! ![]() Vorige eeuw was alles beter. Toen hadden ze tenminste nog techno-muziek, da ging tenminste nog rechtdoor (boem-shh-sjak-shh-boem-shh-sjak-shh) ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Joden hebben de Amerikaanse economische en militaire macht gekaapt om de hele wereld te domineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Komt daar nog enige toelichting bij, of moeten we het daarmee doen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bob Hope: flauwekul die de American Way of life met zijn hamburgers en gedrochtelijke tekenfilms bewierookt. Marx Brothers: totaal gechargeerde, ziekelijke en gedateerde kluchten van een stel zakenlui die zich uit arrivisme voordoen als idioten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was Charlie Chaplin ook geen jood? Steven Spielberg?
En wat is er verderfelijk aan Mel Brooks of Woody Allen?
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je Mel Brooks zijn films niet grappig vind en Woody Allen op je zenuwen werkt is een kwestie van smaken, maar het allemaal als een verderfelijke invloed af te doen, vind ik ronduit idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spielberg: degene die Joods opportunisme en superioriteitsgevoel heel handig verpakt heeft in Hollywood-amusement. Chaplin: dat is anno nu al even relevant en geestig als grappen uit de 17de eeuw. Ons cultureel landschap zou veel beter af zijn zonder zulke"bijdragen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt serieus op mijn filmliefhebbende tenen aan het trappen hoor. Akkoord als ge niet van de Mel Brooks humor houdt (ik neem aan dat jij Monty Python even belachelijk vindt) en Woody Allen een nerveus manneke vindt (dat vind ik nu net leuk aan zijn films) en ik kan nog aannemen dat gij niet zo van Spielberg houdt (waarom weet ik ook niet, die heeft wel degelijk een aantal goede films gemaakt), maar wat er gedateerd is aan Charlie Chaplin? DAT moet ge mij eens uitleggen.
Moeten we anders eens beginnen over de Europese commerciele popcultuur?
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |