![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, extreem-links is namelijk dictatoriaal, van democratie heeft ze geen kaas gegeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat daar geweld voor gebruikt moet worden, dat is iets héél anders...
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Spanje werd met één welgemikte aanslag een nieuwe regering in het zadel geholpen. Dat het ook zonder Ségolenes uitspraak tot rellen was gekomen, daar ben ik van overtuigd. Zelfs als ze had gewonnen, waren er rellen. Dan hadden ze immers wat auto's in brand gestoken om hun vreugde te uiten. Sommigen hebben immers altijd een alibi. Maar wat we nooit zullen hebben geweten, in welke mate haar boude woorden een aantal mensen motivatie hebben gegeven om ook stokebrandje te spelen. Het is in ieder geval een politicus onwaardig. En dat het normaal is in een democratie om te protesteren bij de overwinning van de tegenpartij, dat geloof ik ook niet. In een democratie leg je je neer bij de uitslag. Maar wat de zo verguisde Belang-stemmers hier nog nooit gedaan hebben, doen linkse verliezers vandaag de dag over de hele wereld van Mexico tot Frankrijk: protesteren, betogen, keet schoppen, rellen uitlokken...omdat de uitslag hen niet aanstaat. Links en democratie, het zullen nooit dikke vrienden worden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() ![]() Frankrijk zal een politiestaat krijgen met die rechts-liberale Léon Blum, maar aan de massa-immigratie en het black-blanc-beurre karakter van Frankrijk zal NIETS veranderen. Tenminste niet met een Joodse neocon als president.
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik dat recht? Of ben jij zoals die extreem-linkse geweldenaars in Frankrijk die vrekiezingen niet aanvaarden wanneer ze die verliezen. Ik neem aan dat jij pissed of bent omdat de oude afgedankte Le Pen op pensioen moet. Citaat:
![]() . En nog even dit : wist je dat alle mensen afstammen van de Afrikanen? Dta moet pijn doen hé? Je voorouders waren negers. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sarkozy is idd Joods.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dit zelfs op het nieuws gehoord te hebben. ![]()
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Klein beetje perspectief behouden, hé. Dat hij zich maar bezig houdt met Frankrijk, daar is al werk genoeg.
![]() |