![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Indien de overheid de drugshandel overneemt | |||
kan zij de mensen beter helpen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 50,00% |
kan zij de mensen niet beter helpen dan nu |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
helpt dit niets |
![]() ![]() ![]() |
11 | 42,31% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verslavend tot en met, kost handen vol geld... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
wat der bij u allemaal uitkomt ![]() teveel JIMtv gekeken zeker? ![]() TV is zekers gemaakt om bepaalde hersendelen uit te schakelen die voor nomen en waardenbesef dienen??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Liberalisme, dus;
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ja.
Laat mij raden: ge gaat weer vanalles (uit)vinden waarom dat zo hypocriet is van mij. En aangezien hypocrisie iets is wat ge van uzelf niet kunt toegeven, waant ge uzelf groot gelijk hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Legaliseren die boel
Schandalig dat België zijn 500.000 gebruikers overlaat aan een criminele, illegale en vooral gevaarlijke markt. Onverantwoord voor een samenleving die zichzelf open en sociaal noemt. Wij zijn het kotsbeu steeds naar Holland te moeten rijden omdat we het beu zijn zand aan te treffen in de cannabis die je hier koopt op straat. Weten ze wel wat dat kost aan slijtage en benzine ? Wie doen we kwaad als we nu knetterstoned thuis achter onze pc zitten ? No harm, misshien enkel jezelf maar je bezorgt er niemand last mee. Mijn kinderen zouden het mogen moest ik er achter komen (zou het niet aanraden!) anders ben je een erg hypocriete ouder. Alcohol maakt gewoon veel te agressief, ontzettend veel overlast in cafe's. Drink drie flessen Wodka leeg en je ervaart de roes van een hard drug, totaal van de kaart. De volgende meeting moet in een coffeeshop zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() u vrijwillig laten registreren als druggebruiker.Nu word ge toch ook geficheerd door de politie, dat maakt toch geen verschil uit?Als ge denkt dat de flikken u niet kennen, zijt ge echt naïef hoor
![]() Ze houden je in het oog! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zolang het niet in fereman staat is alles nog niet verloren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Betwijfel ik, ik denk dat ze dan 50% van de jonge mensen in het oog moeten houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ik hoop maar al te graag dat ik int oog gehouden word.
Dan voel ik mij pas echt intressant én gevaarlijk. ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 16 mei 2007 om 13:33. |
![]() |
![]() |