![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De big o ken ik wel maar aangezien hier ook kinderen kunnen meelezen wil ik daar niet nader op ingaan! Big 0 is rekenkunde maar big o is natuurlijk berekenkunde! Laatst gewijzigd door Patrik : 17 mei 2007 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jaani Dushman en Pelgrim hebben meegstapt in de anti-NSVbetgoning met Meervoudvlaggen. Ja, inhoudelijk vind ik links-nationalisme een vreemd beestje. Maar dat belet niet dat ik de dialoog met deze strekking waardevol vind, en dat ze hun plaats hebbnen op een anti-fasctistische betoging. In tegendeel. Links-nationalisten zouden in deze wat duidelijker kleur mogen bekennen, en het zou leuk zijn op de volgende betoging ook nog Ambiorix en Nynorsk te mogen begroeten. Op een gegeven moment vond een groepeje anarchisten het nodig om de twee Meervoud-mensekes lastig te vinden. De LSP-ordedienst is er onmiddellijk op gevlogen om die anarchisten te kalmeren.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) het waren anarchisten, geen LSP'ers.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 mei 2007 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |