![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom moet rijkdom gestolen en herverdeeld worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat mensen Solidair en Verdraagzaam Moeten Zijn, tiens!
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het huidige systeem van de geldverslindende, verwerpelijke, passieve welvaartsstaat die werkbekwamen zonder werk nog steeds de mogelijkheid biedt zomaar een passieve uitkering te krijgen zonder dat daar enige tegenprestatie tegenover staat, is een rem op de economische groei. Laatst gewijzigd door Cynicus : 17 mei 2007 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gaat voor vele KMO's, op redelijk korte termijn, de doodsteek (kunnen) betekenen... Het is zelfs een probleem om openstaande betrekkingen in te vullen... Laat staan dat men er gaat vinden voor een korte periode én dat die de job dan nog kennen... Juist, het overige personeel kan nog een tandje bijsteken, overuren doen... en dus stress, stress... en dus nog meer afwezigen wegens ziekte... En in het begin ontevreden klanten... na een tijdje minder klanten, dan geen klanten en geen personeel meer... En uiteraard... allemaal de fout van de ondernemer... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens wordt er moe van.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel die 5€, deze week hebben ze er gepakt aan 3€. In de quick. Was wel een externe firma. Maar toch? t' is bedenkelijk.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je niet liever ook het dubbel op je bord krijgen? Het kan zijn dat je nee zegt, daar verwacht ik me wel aan. ![]()
![]() |