![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor DM echter blijft elke vreemdeling een Belg. Toch goed dat de kampioenen in de semantische verwarringzaaierij nu eindellijk hebben gesnapt wat het VB bedoelde. Nog beter vind ik het feit dat de anti-belangers eindelijk toch de moeite hebben genomen om het pratijprogramma van het VB eens te lezen. Citaat:
LOL...
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Aha! Dus enkel niet-Europeanen zijn vreemdelingen? Of enkel voor niet-Europeanen geldt de nationaliteitseis? Dringend tijd dat het VB zijn programma dan nog eens preciseert, me dunkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
GRONDRECHTEN U hebt het recht in elk EU-land te werken en daar uw pensioen te genieten. U moet op dezelfde manier worden behandeld als de burgers van dat land en er mogen aan u geen bijkomende eisen worden gesteld. U kunt overal in de EU naar elke baan solliciteren, behalve naar sommige betrekkingen bij de overheid. Ik zal de link er maar bijzetten, kwestie dat je gaat zeggen dat ik de waarheid verdraai of zo http://ec.europa.eu/youreurope/nav/e....html#14144_19 Laatst gewijzigd door Blackwidow : 25 mei 2007 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() so what ? het zijn trouwens jouw procenten he. Die je ook nog maar eens uit je eigen duim hebt gezogen... of is het de Morgenduim..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ik redeneer logisch. Hoe kan men op voorhand de website aanpassen aan uitspraken die naderhand in een debat worden gedaan ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat de Morgen de cache van google goed opvolgt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bovendien hebben "de mensen" naar eigen zeggen wel degelijk last met "Italianen" enz... Om nog maar te zwijgen over de last die "de mensen" hebben met Vlamen! Laatst gewijzigd door drosophila : 25 mei 2007 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Italianen in die tijd werden gemeden, behalve ...door enkele goedgelovige Limburgse schonen. Zij bezweken wel eens voor de charme van de Itliani. Tot immens verdriet van de ouders van desbetreffende Limburgse Bella Dona's.
Laatst gewijzigd door system : 25 mei 2007 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ne vlaams blokker, ne marokkaan? Wat is het verschil? het kleureke ja maar voor de rest stinken ze alletwee uit hunnen bek.
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Eens kijken
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF25052007_010 Citaat:
Citaat:
Cache, 21 mei 2007 Debat 23 mei 2007 Ze zijn bij het Vlaams Belang echt helderziend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ach een pietlulligheid van een bepaalde krant die denkt iets gevonden te hebben, als het dat maar is. Ze hebben niets te melden over het inhoudelijke.
Wat ziet Morel er trouwens mooi en lekker uit op die foto, extra make-up zie ik ook zoals het hoort. En zeggen dat Vlams Belang (VB) tegenstanders ooit zeiden dat VB geen vrouwvrierndelijke partij was, men weet nu wel beter. Deze dame zou zelfs het bed durven delen met Van Hecke voor de putch als toekomstig voorzitster. Uit haar debat zal ze nooit een buitenlands lief hebben/willen. Een sterke zelfzekere vrouw die weet wat ze wilt. Akkoord haar pa is wel ne gekende maar moest ze het echt voor de macht doen zou ze niet de moeilijkste weg hebben gekozen door naar het Vlaams Belang over te stappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Proficiat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
En dan maar gaan beweren dat men ten onrechte subsidies afpakt? Gij zijt ne charel hoor! Lees nu eens twee keer je eigen tekst, doorgrond er de diepe domheid van, het over één kam scheren van een paar miljoen mensen. Ga je racistische nonsens dan maar vergeten. want: Er zijn hopen ambetante en plezante Chinezen (waarschijnlijk honderden miljoenen) en dat geldt voor alle nationaliteiten. Het is al helemaal niet waar dat mensen meer of minder moeite doen om zich hier aan te passenl: natuurlijk willen ze dat allemaal: anders waren ze niet naar hier komen wonen. De enige die zich niet aanpassen aan de moderne wereld met zijn sublieme diversiteit zijn blokkertjes. Dat is een minoriteit in België die dringend eens haar best moet gaan doen om de enorme paardenbril af te zetten en geen nonsens te vertellen over groepen van miljoenen mensen. Ga in rotten van vier eens naar een cursus sociologie en bestudeer de geschiedenis van VLaanderen, zodat ge u hier beter thuis voelt. 't Is hoogste tijd, mijn gedacht ;�*) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |