![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mijn god, waar haal je gewoon het lef om VB als schuldige aan te duiden. TIS IN NEDERLAND GEBEURD!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze is wel hard Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er zijn hier mensen die problemen hebben met lezen denk ik.
Ik zal het nog eens herhalen : Ik beschuldig het Vlaams Belang er NIET van deze aanval te hebben aangestookt, of op één of andere wijze direct te hebben gecommandeerd of geïnspireerd. Aangezien het Amsterdamse jongeren betreft is de kans daartoe nihil. Ik beschuldig het Vlaams Belang, en alle extreem rechts gezinde groeperingen er WEL van bewust een negatief beeld te schetsen van homo's en homoseksualiteit (zie bijvoorbeeld het geschuimbek van mevrouw Colen hierboven), waardoor de waarde van de homoseksueel in de publieke opinie wordt aangetast, en het voor homofoben een minder grote stap wordt om tot een fysieke aanval over te gaan. Tenslotte beschuldig ik het extreem rechts getijsem aanwezig op dit forum van verregaande hypocrisie. Ze zouden moeten gelukkig zijn met dit nieuws. Hun gevijnsde verontwaardiging is in regelrechte contradictie met de ideologie die ze aanhangen.
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het tegendeel is eerder waar. Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zeg manneke, lees heel de draad eens hé zeg. Ik ga het niet nog eens een 4de keer uitleggen.
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Internet, de media (de Antwerpse verkiezingsuitslagen waren wereldnieuws), networking, enz. Kanalen genoeg hoor. En over die networking gesproken, ik heb eens een tijdje de NSV gevolgd voor een fotoreportage, en daar had je dat ook. Bij menige activiteit stonden daar dan ineens leden van een Nederlandse zustervereniging of zo, en werd er ijverig informatie uitgewisseld. Dat wereldje klit enorm samen.
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Integratie is niet mogelijk als er een continue toestroom is van volkeren. Wie hier toekomst is immers niet geneigd zich te associëren met onze samenleving, maar met de groep van zijn thuisland dan wel regio, die hier onder onze gratie met behoud van traditionele gebruiken mogen leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die super linkse jongens/meisjes die zo de allochtone Marokkanen lagen op te vrijen piepen nu weer anders
![]()
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verhofstandt zie ooit in een toespraak voor het parlement: "nous pouvons pas tolérer l'intolérance". Ik zie een paradox. Anderen zeggen dat tolerantie inherent inhoudt dat er opgestaan wordt tegen intolerantie. Maar waar ligt de grens? Als je zo tolerant bent, waarom kan je dan niet opstaan tegen dergelijke feiten? Me dunkt dat het VB dan toch toleranter is, volgens de logica van onze premier. Islam is intolerant dus als tolerante mensen dienen wij het te bestrijden? Laatst gewijzigd door Dycore : 25 mei 2007 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat heet consequentie, als allochtonen uit uitsteken wordt daar dus ook over gepraat.
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() U komt eerlijk voor uw racisme uit, dat siert u inderdaad. Velen proberen het nog wat weg te moffelen.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 25 mei 2007 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |