![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Weet je. Hang er een Vlaams Belang stikker naast. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben zo'n "zonder haat" ding hangen. Zij zijn de énigsten met zo'n plakkaat. Ik neem aan dat het als provocatie bedoeld is omdat ze het nu net in het centrum van een autochtonenwijk hebben gehangen. Zal ik het "bordje" dan nu maar ineens gaan vernietigen zoals hierboven werd opgeroepen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Kan er hier misschien iemand eens wat argumenten geven waarom we de islam dan moeten liefhebben in Belgie? Maw de voordelen van de islam voor onze maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou je al beginnen afvragen wat Mohammed in 's hemelsnaam met islam te maken heeft ook hé!
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je het subtiele verschil? En alweer. 'Haat' valt niemand in't bijzonder aan. 'Jihad' valt een gemeenschap aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Joden plegen geen geweld in Antwerpen, plegen geen overvallen, zorgen niet voor overlast, verpesten de boel niet in openbare zwembaden, slaan geen mensen dood op de bus...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feiten bestaan niet, er bestaan enkel interpretaties. Bijgevolg bent u een leugenaar. Waarvan akte.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat problemen creeërt zijn mensen. En die mensen hebben 'toevallig' eerder de islam als religie. En dat is dan weer een onderdeel van een groter verhaal. Etc. Etc. Je vraag is dus niet bepaald relevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[FONT='Times New Roman'] [/FONT]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 26 mei 2007 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onverdraagzame ! Ook een beetje verzuurd ?
Laatst gewijzigd door proxy2222 : 26 mei 2007 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() daar waar autochtonen worden weggepest, gemolesteerd, auto's beschadigd... weet je nog die video van Filip Dewinter ??? spelende kinderen die over auto's liepen en doodleuk inbraken in volle dag ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het gaat niet om de islam liefhebben. Net als andere godsdiensten kan het alleen een persoonlijke overtuiging zijn. Dat die oproep van iemand van de SP.a komt is totaal ongeloofwaardig. Zij stigmatiseren nog veel meer de moslimgemeenschap door de het verbod van de hoofddoek bij loketfuncties in openbare diensten, zo'n hoofddoek is bij uitstek een persoonlijke keuze, net als een kruisje of .... dat kruisje moet daar niet aan de muur hangen, dat maakt het verschil.
Het VB wil inderdaad alleen maar een groep stigmatiseren. Het is veel gemakkelijker om naar beneden te stampen dan de problemen echt aan te pakken. En dat zijn problemen van onderwijs, armoede en vooral werk. Dat het VB eens een programma schrijft dat alle mensen in vlaanderen een goede opleiding en vast werk kan garanderen... Maat het is een partij voor het patronaat, dus : verdeel en heers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook schandalig, don't worry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begrijp nog steeds niet hoe een hele gemeenschap zich aangevallen kan voelen door de leuze 'zonder Jihad straat'. De meeste moslims zijn toch gematigd en perfect geïntegreerd? En indien je enkel leuzes mag gebruiken waardoor niemand, niemand zich aangesproken zal of kan voelen, in welke wereld leven we dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zie. Zou jij het leuk vinden als ze ineens in jouw wijk een 'Zonder Nationalisme Straat' zouden ophangen, omdat er in de hele wereld aanslagen worden gepleegd door nationalisten, terwijl jij (ik ga er even van uit) als gematigde nationalist daar niks mee te maken hebt en wilt hebben? Edit: Ik benadruk. Ik heb er geen enkel probleem mee dat het VB de islam vreest. Dat is hun goed recht, alhoewel ik het wat voorbarig vind. Ik heb er geen problemen mee dat zij de maatschappelijke problemen - veroorzaakt door allochtone jongeren of jongeren van buitenlandse origine - aanklagen. Maar ik heb er wel problemen mee dat ze het allemaal op een hoopje gooien en dan met zo'n zaken afkomen. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 26 mei 2007 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |