![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een andere toekomst hebben ze niet . Werken in een maatschappij waar ze niet willen bijhoren zit er niet in ... Een hoofddoekverbod op openbare plaatsen , ook op straat , dan kunnen ze even nadenken hoe ze ongesluierd op school geraken . Weer een staaltje van provocatie uit de hoek van de moslimgemeenschap...
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat dacht jij? Dat ze als burgerlijk ingenieur een ploeg mannelijke arbeiders gingen superviseren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Interviewer vraagt aan +/- 16-jarig joods meisje: "En wat zou jij willen doen als je hier bent afgestudeerd?" Antwoord van het meisje: "Zo snel mogelijk trouwen en kinderen krijgen." ... Maar ja, zij mag zoiets zeggen want joden maken al eeuwenlang deel uit van de Vlaemsche bevolking. Ah ja! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Joden maken natuurlijk deel uit van de Belgische/Europese bevolking, al eeuwenlang. Door hun ontwikkelingsniveau, werklust en ondernemingszin betekenen zij dan ook een serieuze meerwaarde. Het is mij mijn weten niet zo dat joodse mensen uitblinken in oververtegenwoordiging in gevangenissen, werkloosheidsstatistieken en OCMW uitkeringen. Correct me if I'm wrong! Misschien kan je ook even een vergelijkende statistiek maken ivm joodse universitairen tov joodse bevolkingsgroep en die van allahtoonse vertegenwoordigers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2007 om 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
Dat is inderdaad ook mijn vraag.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 mei 2007 om 17:45. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat vroeg je ?
Ik zie slechts één vraagstelling in je post: "Heb jij de vrt-documentaire "De joden van Antwerpen" al eens gezien?" Antwoord nee. De rest van je post was een eigen bemerking die je maakte.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Meer on-topic: Ik heb gewoon geen grotere problemen met een islamitische scholen, dan met een katholieke of joodse scholen. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 mei 2007 om 17:42. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(wat ik eerst nog moet zien gezien de zeer negatieve ontwikkelingen met islamitische scholen in Nederland, maar kom, alle begin is moeilijk. Zeker het begin waarbij ze moeten aanleren om niet met staatssubsidies te sjoemelen - Zelfs de moslimexecutieve had daar wat last mee hé?).
|||
|
|
|
|
|
#51 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En moslimexecutieven mogen ze wel afschaffen hoor. Die vertegenwoordigen mij en veel andere moslims sowieso toch niet. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 mei 2007 om 18:10. |
|||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ja, laten we allen er bewust voor kiezen om als analfabeet door het leven te gaan! Onze materiële welstand gaat nooit geziene hoogtes bereiken.
|
|
|
|
#53 | |
|
|
Citaat:
Wat de moslims willen is me op dat punt nog niet echt duidelijk. Oké, willen ze hier leven volgens het Joodse systeem en dus niet echt in onze samenleving, dan is dat in orde voor mij, maar dan moeten ze ook niet komen zagen, dat ze geen deel uitmaken van onze samenleving. Klinkt misschien vreemd, maar als je jezelf van een bepaalde groep gaat afzonderen en dan gaat klagen dat je geen deel bent van die groep, weet je volgens mij gewoon niet wat je wilt. Ik heb me andere woorden de indruk dat de islam in onze streken er dus zelf nog niet echt uit is, wat ze willen en hoe ze het leven in onze Westerse maatschappij zien. De Joden hebben er blijkbaar wel een compromis op gevonden. Zij vormen een gemeenschap op zich en doen niet moeilijk over het feit dat andere mensen hun regels niet volgen. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
|
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 mei 2007 om 20:24. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#56 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#57 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En er is meer in het leven dan materiële welstand.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 28 mei 2007 om 10:30. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
Zoals je wel ziet beste mensen;laat linksen volledig aan de macht en binnen de 10-20jaar is vlaanderen/belgie geen vlaanderen/belgie meer maar simpelweg een volledig moslimland waar hun regels en wetten zullen tellen,het is nu al meer en meer bezig.Krijgen ze hun zin niet dan chanteren ze maar en dringen ze weeral eens hun willetje op.
Een moslimschool hoort hier al evenmin thuis maar vooral de reden waarom ze een moslimmeiskesschool willen oprichten is ronduit een schande. Leuk dat linksen dat opeens geen discriminatie vind,de pot verwijt de ketel dat'em zwart ziet. Inderdaad;wat een inbrugering weer;arabisch les en wat gebeurt er dan,snik snok bleit bleit;hun nederlands trekt op geen kloten,oeps,bleit bleit,ik geraak aan geen werk + ze natuurlijk die hoofddoek steeds ophebben en ze dan maar denken dat het overal mag maarja,bleit bleit,op de meeste plaatsen mag het sowieso al niet dusja,weeral geen werk.lol. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Er is inderdaad meer in het leven dan materiële welstand, maar het is dankzij onze economie dat we internationaal gezien macht hebben. Als ik moet kiezen tussen het Westen dat de internationale agenda bepaalt, of die gekken in het Midden Oosten, of die o zo mensvriendelijke Chinezen, dan is mijn keuze zeer vlug gemaakt.
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een grote mond opzetten en bij de minste weerspraak direct zichzelf de slachtofferrol toe bedienen en zich afschilderen als slachtoffer van racisme en discriminatie (uit lafheid) is een allochtoons gegeven en tactiek. In deze zaken trappen nog alleen de simpele van geest en de nestbevuilers, deze laatste omdat ze hopen de allochtoon te kunnen mis(ge)bruiken als kiesvee aangezien ze het bij de autochtoon al hebben vergald.
|
|