![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar hoe voelt het nu Hans ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() om het simpel te houden :
Qui aimes-tu le mieux, homme enigmatique, dis? Ton père, ta mère, ta soeur ou ton frère? Je n'ai ni père, ni mère, ni soeur, ni frère. Tes amis? Vous vous servez l�* d'une parole dont le sens m'est resté jusqu'�* ce jour inconnu. Ta patrie? J'ignore sous quelle latitude elle est située. La beauté? Je l'aimerais volontiers, déesse et immortelle. L'or? Je le hais comme vous haïssez Dieu. Eh! qu'aimes-tu donc, extraordinaire étranger? J'aime les nuages... les nuages qui passent... l�*-bas... l�*-bas... les merveilleux nuages!
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Al van jongs af aan viel het mij op dat Vlamingen bij wielerwedstrijden wapperen met de Vlaamse vlag, en niet met de Belgische. Dus het lijkt mij duidelijk hoe Belgisch de meeste Vlamingen zich voelen. Tijdens het supporteren verloochenen de meeste mensen zichzelf niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is idd ook een belangrijke groep, degenen die zichzelf belg noemen net omdat het de ultieme non-nationaliteit is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel mij Antwerpenaar en Kempenaar.
Laatst gewijzigd door lombas : 29 mei 2007 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn moeder is Frans, (van "Bretagne"...) en mijn vader is Oost-vlaming.
Ik ben franstalige en ik woon in waalse-brabant, maar ik ben aan Brussel gebonden. Een identiteit kiezen is mooielijk voor mij omdat ik in Wallonie woon, en heb familie in Oost-Vlaanseren en Bretagne. Ik verkies Vlaamse mentaliteit maar ik spreek niet goed nederlands.Ook, Ik vind dat de vlamingen houden niet van franstaligen en ik vind dat Vlaamse Belang is een neo-nazi partij en dus ik vind dat het is een gevaarlijk Regio... Een van mijn vriend werd afgetuigd door Skinheads... omdat hij spraak frans in de train tussen Oostende en Brugge... Ik hate traditionele Waalse partijen als PS CDH of MR omdat ze niks van de modern wereld begrijpen... Ook, ik viel me niet waals omdat ik denk dat deze regio is een verzinsel in tegenwoord van Vlaanderen (dat is ook een verzinsel omdat Limburg werd nooit vlaams in de verleden.) In Frankrijk, kan ik zeker leven, omdat ik ook heb deze nationaliteit maar ik verkies de modest belg mentaliteit. Dus, ik heb niet EEN echt identiteit, maar ik hou van dat, en DAT is mischien BELG te voelen... dus ik ben Belg, en als Belgïe sterft, ik zou in Brussel leven en ik zou nog meer european te voelen. (omdat als Brussel sterft, de enige oplossing is de onafhankelijkheid van de europeaanse hoofdstad) Ook, als Europa sterft na Belgie, ik zou naar Istanbul leven (het is echt een toffe stad, en ik hou echt van Turkij... ik vind dat we moeten meer goede relatie met deze land hebben) Laatst gewijzigd door dedez : 30 mei 2007 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen houden niet van Franstaligen?
Met mijn voormalig Doorniks lief was alles dik in de sjakos zunne! ![]()
![]() |