![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GROEN!, Spirit, SPa, VLD, zelfs CD&v...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Dat slaat nergens op en dat weet je goed genoeg
![]() -Bij Spirit en CD&V moet je het zelfs zien met uw oogkleppen op Tjah, We leven nu eenmaal in een land waarbij alle gewesten met een ruime meerderheid akkoord moeten zijn en soms lukken zo'n onderhandelingen niet. Wat wil je met VB(stel dat je alleen in de regerin zit ) daar aan veranderen => Je kan je eigen onafhankelijkheid uitroepen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Bij NV-A vinden ze dat sommige (alle) bevoegdheden beter aan vlaanderen worden gegeven omdat ze denken dat het beleid zo efficiënter zal zijn. Me dunkt, ben jij hier de racist omdat je andermans mening niet respecteert door idiote en valse beschuldigen te geven aan het adres van iemand adres. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Komkom, laat ons niet in dezelfde val trappen als de Hansworst door de term "racisme" te pas en te onpas te gebruiken. Hans VDC is geen racist, hoogstens een beetje geschift. Da's nog iets heel anders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is Van Quickenborne dan? Die zou toch onmiddellijk mogen geïnterneerd worden wegens schizofrenie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"je ne suis pas un séparatist..." meer moet dat niet zijn ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
racisme tegenover walen ??? buiten trappen ? terug naar "la wallonie" meer niet. Van extreme overdrijvingen heb je geen last precies ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&V gaat voor de 30 % en Vlaams Belang naar 25 %... dat is dus een mooie meerderheid, VLD zal wel op de kar springen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Niets meer en niets minder.
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Dat is wel heel optimistisch, voor beide partijen.
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zou inderdaad niet mogen zijn. Maar Michel en Reynders dansen wel naar de pijpen van hun kartelpartner FDF. En de reden waarom het arrest van het arbitragehof ivm BHV niet werd opgelost ligt wel in het feit dat de Franstalige partijen de extremistische standpunten van FDF ivm de Franstaligen in de Vlaamse rand hebben gevolgd. Als zelfs bewust de grondwet flagrant wordt overtreden om FDF te volgen, dan blijkt toch in praktijk dat de Waalse/Franstalige toppolitici wel ver gaan in het volgen van de FDF.
|
![]() |
![]() |