![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is Polen een probleem aan't worden? | |||
Ja, Polen is een probleem en moet veel strikter duidelijk gemaakt worden dat Europa staat voor rationaliteit en moderniteit |
![]() ![]() ![]() |
15 | 39,47% |
Ja, maar we moeten dat land de kans en de tijd geven aan te sluiten bij de moderniteit |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Nee, een rechts-reactionair discours moet kunnen, zelfs in de EU |
![]() ![]() ![]() |
15 | 39,47% |
Nee, net zoals de geflipten tweeling ben ook ik eigenlijk tegen Europa en een ultra-nationalistische parano |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,16% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() De Beieren beschouwen zich inderdaad enigszins apart van de rest van Duitsland. Ze hebben trouwens een aparte status (Freistaat), vandaar dat ze ginder ook wat andere politieke partijen hebben (bv. CSU i.p.v. CDU in de rest van Duitsland).
Wat de poll betreft: Die berichten over Polen zijn nogal naief: meestal gaat het om een enkel parlementslid of minister die eens een domme uitspraak doet. Dan kan je evengoed heel België gaan veroordelen wanneer bv. De Gught of weet-ik-wie eens uit de bocht gaat. Het gaat ook altijd om politici die in Polen zelf niet direct als de snuggersten bekend staan ![]() Daarbij vind ik het eigenlijk wel chic van die Polen dat ze ginder zaken ter discussie durven stellen die hier nogal gemakkelijk als vanzelfsprekend worden afgedaan. Voor mijn part doen ze gerust zo verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() U bedoelt dat het geen linkse smeerlappen zijn die zichzelf haten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Bijna maar niet helemaal: Vlaanderen onafhankelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk een demonstratie van waartoe de gekke uitbreiding van de Eu kan leiden.En onderschat Polen niet,het is een politiek- en economisch sterke natie.
Overigens,ik vraag me af of er ergens in West-Europa nog 2 stenen op elkaar gelegd kunnen worden zonder een Poolse hand... ![]() Gekakel over "de rijkdom van de diversiteit in de EU" klinkt hol als,bijvoorbeeld ,de Spanjaarden niet in belachelijke pakjes achter stieren mogen aanzitten,en de Polen niks moeten hebben van "mei 1968",of als een deel van de West-Europese bevolking geen beesten mag slachten middels een keelsnede...... Algemeen,de Polen zullen niks toelaten dat ze beschouwen als "anti-Pools" nu ze eindelijk weer zelf baas zijn.De Polen ontvingen maar node "aanwijzingen" vanuit Moskou,ze zullen zeker geen te vergaand "gelul "van Brussel slikken.De Polen zijn in de EU gegaan voor de kassa,voor NIKS anders,de rest regelen ze met de NATO(ref. de VS) Misschien mogen we daar een beetje jaloers op zijn.... Moest er nog EU-uitbreiding zijn? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 29 mei 2007 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind de mogelijke antwoorden nogal slecht en subjectief geformuleerd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Volkssoevereiniteit geldt alleen voor volkeren die soevereiniteit aankunnen. Zoniet moeten ze maar onder curatele worden geplaatst. De Russen kunnen dat goed, en de EU is te zwak om dat te doen. Dus, als het van mij afhangt: laat kameraad Putin maar beslissen over de Polen. De Polen kunnen dat immers zelf niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
En als ik de lange geschiedenis van terechtwijzingen van de polen door de russen zo bekijk, dan denk ik dat Vadertje Poetin Polen met graagte gaat anex... euh terechtwijzen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() idd, het zijn religieuze zotten die alles haten wat niet in hun gedachtengoed past.