Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2007, 19:51   #41
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Wel, de autochtone werklozen die ik ken, zijn niet bereid tot zwart werk. Dat kan je wel overal krijgen, als je wil, maar ik vermoed dat dit volstrekt legaal is om het te weigeren.
Daarnaast geloof ik dat allochtonen nog steeds op meer steun kunnen rekenen, want men wilt geen racist zijn in onze maatschappij. Er worden trouwens verschillende cursussen en begeleidingsprojecten voor werklozen opgericht, enkel voor allochtonen.

Als je met andere woorden een ongeschoolde allochtone werkloze bent, staan ze te springen om je te helpen. Een ongeschoolde, autochtone werkloze scheept men liever af, heb ik de indruk.
De allochtonen die ik ken, werken ook niet in het zwart in dat schoonmaakbedrijf. En ze hebben geen enkel begeleidingsproject gevolgd.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 19:53   #42
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Tiens, ik ken wel enkele autochtonen die in die sector werken, maar die hebben wel een auto.
Ik gebruik zo een firma en 90% van zijn personeel is allochtoon. Als je de vraag stelt aan de baas van die firma antwoordt hij dat de autochtonen niet bereid zijn om aan zijn condities te werken, de allochtonen wel.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 20:01   #43
duncan
Banneling

Standaard

Belgische verzorgingsstaat straft "kinderen en huisvrouwen" FOUT - ze straft EIGEN volk zodat andere voordeel winnen inzake woon en werkrecht enzovoort .

1 Belg moet om de 6 �* 4 maand papieren in orde brengen voor sociale woning aanvraag nen gekleurde doet er 1jaar en half MAXIMUM over en krijgen een schoon huurpand .

Wij als belgen moeten advocaten bellen en andere om recht te MOGEN krijgen dan stelt men zich de vraag waarom stijgt vlaams belang pffff amateurs zen het ja !

Die telefoon nummer van men advocaat heb ik nog maar motivatie en geloof tgo die strop dassen NIET !
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be