![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat bij de voorstellen van alle partijen alles al berekend wordt op voorhand? ![]() Moest dat zo zijn, dan zou elke partij goochelen met: hier is ons programma, zoveel belastingen ga jij bij ons betalen de komende jaren voor al onze voorstellen (of jij krijgt X-€ terug).... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Heb ik ergens beweerd dat die wél geloofwaardig zijn? Al is de stortvloed aan beloftes vanwege het VB wel érg ongefundeerd.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 mei 2007 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Dat alle partijen lastenverlaging, verhoging kindersbijslag en opvoedersloon beloven, is trouwens pertinent onwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat juist het belangrijkste in heel de discussie, eerlijk gezegd. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 mei 2007 om 13:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klagen dat Annemans er niet direct een getal op kan plakken als onze minister van Begroting de basisbeginselen van het rekenen nog niet onder de knie heeft, is alvast redelijk belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik ook niet begrijp is dat men in vele kranten Leterme als overwinnaar uitroept in het duel Verhofstadt-Leterme. Ik vond dat Verhofstad met inhoudelijke argumenten kwam, Leterme zei eigenlijk niet veel consistents. Afbreken is natuurlijk de rol van de oppositie, maar op de man spelen in plaats van op de bal is een teken van zwakheid. Neen, voor mij was Verhofstadt de nipte overwinnaar. Als ik 100 punten te verdelen had, gaf ik er 47 aan Leterme en 53 aan Verhofstadt. Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2007 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen enkele Vlaamse partij zal zijn plannen mogen uitvoeren zolang België bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Indien Annemans zwak presteeerde, dan moet hij vragen of hij de uitzending niet mag overdoen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het enige eerlijke antwoord dat Annemans kon geven was: "Hoeveel dat kost doet er niet toe, het VB zal toch nooit beleidsverantwoordelijkheid hebben. Elke stem op ons is dan ook een verloren stem".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan op zulke zaken geen effectieve bedragen plakken aangezien de prijzen steeds veranderen. Het enigste wat een studiebureau kan doen is een raming maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Was er geen open vld'er in de buurt om bij te springen. Deze gasten doen dat toch graag zeker voor die sossen wijven die te pas en te onpas op hun bek.
Heeft men in den belziek al één politieker gekend die wist wat z'n voorstellen kosten? De burger wel, de politici niet. Wat betreft criminaliteit, moet toch gezegd zijn dat de aanloop naar het bespreken van dit aangezet is daar het VB in tegenstelling tot de andere die jaar en dag aan de macht zijn geweest. Dat deze nu hierover spreken in in navolging van het VB in de hoop hiermee stemmen te kunnen los wringen bij het VB. Wat betreft de aanbrenger van dit onderwerp, behorend tot een strekking die liever criminelen betuttelen en opvrijen van deze kan men goed aannemen dat een persoon van het VB pleit voor een strengere bestraffing van criminelen dat deze zich kwaad maakt en zoals altijd als een boerenknol met oogkleppen op begint rond te stampen en te schelden, is deze z'n vorm van (s)linkse intelligentie.
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft beleidverantwoordelijkeid, zouden ze misschien hebben in een democratie, maar zoals we weten niet in een dictatuur waar u angstvallig aan vasthoud, indien nodig met leugen en bedrog van het één al wat meer dan van het ander.
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zou een partij die nog geen achtste van de Belgen vertegenwoordigt beleidsverantwoordelijkheid moeten krijgen? D�*t zou pas een dictatuur zijn! We weten wel dat uw soort er niet voor terugdeinst het begrip "democratie" schaamteloos te verkrachten, maar voor mij blijft het in een democratie essentieel dat er door een meerderheid bestuurd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Concrete vragen zijn ALTIJD lastig voor het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vond hem trouwens niet zo sterk als gewoonlijk...maar zijn tussenkomst "is dat hier een persconferentie van CD&V of wa?"...kon ik wel smaken...
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |