![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Uit de hand gelopen"? Uit het eerste radiobericht op Nederland-1 reeds zet zich de indruk dat er PLANMATIG is gehandeld.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() lang niet genoeg blijkbaar, als ik oordeel op stukken: homo"trouw"feesten, Gay Pride stoeten, Janetten-kroegen die als stinkzwammen overal opduiken en het stadsbeeld verpesten enz enz...Waar klagen jullie eigenlijk over?Dat sommige mensen (een slordige 75 % v/d bevolking, maar kom) jullie niet op prijs stellen? Niemand word unaniem geappreciërd hoor, ge moet daar maar mee leren leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er komt toch iets meer bij , dan enkel "poging tot moord", want het gaat hier niet om een poging die mislukt is:de besmette mensen zijn wel degelijk ten dode opgeschreven, vermits er geen geneesmiddel bestaat dat die ziekte geneest. Denkwerk voor de openbare aanklager... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() gemakkellijk te zeggen als ge door uw ouders onderhouden word...Iedereen heeft echter niet zulke faciliteiten.Ik heb meerdere studenten gekend, die moesten gaan werken om hun studies te betalen.Ik heb er zelfs éne gelogeerd in "mijn" kraakpand indertijd, die niet genoeg geld had voor zijn kot te betalen, en in een ouwe auto sliep.D�*t is het werkelijke leven, wat anders als moekke die je hetontbijt aan bed brengt alle dagen, en uwe was en plas doet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons zat er zo nen ex pol en socer... die konde nu niet bepaald geestelijk rijk noemen, pas op gene stoemerik, eerder practisch aangelegd en ne goeie bla bla en boem boem ook naar het schijnt,... (de madamen stoeften daar toch over ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest ik nu pol & soc gestudeerd hebben ik zou zweren dat het over mezelf ging ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Zou nog een carnavalsliedje kunnen worden.
We neuken in het rond met een hiv-spuit in ons kont dabt er maar eens aan want je gaat toch eraan ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral gemist. Nog een frustratie bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
juist gelijk nu: gratis en voor niks kost en inwoon. lekker profiteren. ik voel mij daar goed bij. in ruil daarvoor mogen anderen de held zijn en ik de slechterik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
de acceptatie is nog nooit zo groot geweest, al ben ik akkoord met u dat er nog meer informatie en voorlichting op middelbare scholen dient gegeven te worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het schoonste moet nog komen, een paar jaar later geraak ik met een van ons medewerksters aan de babel, blijkt ze die ook te kennen, blijkt het ook een van zijn veroveringen te zijn... Die gast was ongelofelijk zowat 80 % van de vrouwelijke bevolking van dat dorp was er slachtoffer van geweest ![]() ![]() Als ik nu iemand tegenkom van ginder durf ik nog nauwelijks vragen of ze hem kennen, zeker nie als hunne vent erbij is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() godverdju, dat is idd een van de walgelijkste dingen die ik tot nu toe heb gehoord. Ik dacht eerst dat ik het dus verkeerd had verstaan.
Maar idd, die gasten spuiten elkaar dus in met HIV besmet bloed. En dan de medische wereld maar naroepen dat ze de dure aids-remmers beter moeten maken, en goedkoper.