![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
scheiding tussen Kerk en Staat... "pechrijp je ?" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 31 mei 2007 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Enter : 31 mei 2007 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik gun het 'de Vlamingen' van harte dat ze op hun grondwettelijke rechten gaan staan, en dat ze in deze omstandigheden reclameren over BHV, daar kan ik ook inkomen. Dat ze hun protest uiten door op te roepen niet te gaan kiezen, dat vind ik al heel wat minder. Span een rechtzaak aan, organiseer een betoging of dien een petitie in, mij niet gelaten, maar boycot de verkiezingen niet. Simple as that. Andy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
ps: gelieve uw 'medische analyses' voor uzelf te houden. Laatst gewijzigd door Andy : 31 mei 2007 om 21:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Andy, ik denk dat de redenen van de "boycot" hier cruciaal zijn ,
De enen willen de verkiezingen boycotten met als reden respect voor de grondwet, democratische reflex en opkomen voor de rechten van Vlaanderen ; De anderen willen de verkiezingen boycotten omdat ze democratie an sich verwerpen en de wil van Allah voorop willen stellen ; Los van de vraag of het slim is de verkiezingen te boycotten voor BHV (persoonlijk ben ik er ook niet echt voor te vinden) denk ik dat er een groot verschil is in de motivatie : "de grondwet doen naleven" of "democratie verwerpen" ? Je kan zeggen dat het allebei verkeerd is maar ik vind persoonlijk de redenering achter de boycot van de moslimfundamentalisten wel een pak gevaarlijker. De Vlaamsnationalisten vallen tenminste het concept "democratie" niet aan. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie in de posts van Knuppel en Jazeker niets staan van op de man spelen. Jij hanteert die excuustruus nogal veel de laatste tijd vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat jij me nogal veel stalkt de laatste tijd. Probeer eens wat on topic te blijven, in plaats van iedereen te vervelen met je persoonlijke aanvalletjes. Daar heeft niemand een boodschap aan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja churchill zou eigenelijk een vlaams blokker zijn volgens de huidige normen ?
zie zijn citaat... http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1592070/posts http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1592070/posts |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() een "uitverkorene boven alle andere volkeren" die Churchill aanhaalt
i am not surprised ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I feel that Briton colonization was the main reason why extremism in Muslim countries took hold. From Palestine, Kashmir to Iraq. The British leader in 1900s were racist and they hated muslims so they used divide and conquer method to create artificial boundaries between countries in 1900s. Heh, dat klinkt toch niet als een vlaams blokker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die een ander als leugenaar verslijten terwijl ze zelf staan liegen dat ze zwart zien heb ik het schijt aan. Bahhh!!!! ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 31 mei 2007 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die bidden, is geen islamisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is er weer eentje als de kippen bij om te laten knippen. De "shock and awe" democraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga volledig akkoord met je. Die scheiding tussen kerk en staat is enorm belangrijk. Waarom Raf en Edina hier de boel willen kortsluiten om te zeggen dat er niets aan de hand is, is mij een raadsel. Misschien willen ze terug de Kerk in het midden? Is het DAT wat ze willen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja... minstens twintig minuten nadat Iran een nuke afvuurt op de VS stuurt de VS een arsenaal terug... we zouden wat meer nucleaire no-go zones hebben dan. Maar ik ben van 1 ding zeker... GW. Bush durft geen nuke te sturen zonder zware aanval op de VS. want hij is slechts een pop. Een handpop van Cheney en Cheney is slechts een handpop van Wolfowitz. En terwijl ik rechts ben, ben ik blij dat die gast uit het white house werd gesmeten en nu ook uit de wereldbank. Want Wolfowitz was degene die een paar uur na 9/11 opperde of ze dit konden gebruiken om Iraq aan te vallen. Wolfowitz is degene die de US in een crisis heeft gebracht die die nu moet overwinnen. Troepen zo snel mogelijk terugtrekken zonder rampen in Irak te veroorzaken en dan de boel laten rusten. De VS kunnen niet meer reageren op elke buitenlandse dreiging. G.W. Bush has failed.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 mei 2007 om 23:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leuk voorbeeld van onderlinge "moslimverdraagzaamheid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 31 mei 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |