![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de Belgische overheid en de Belgen wel. Het is een feit dat het gebrek aan synergie in België (o.a. op vlak van toerisme) ons veel geld doet verliezen, want hoe men het ook draait of keert, ééndracht maakt macht. België heeft vele toeristische troeven in noord en zuid, maar ze worden niet of nauwelijks samengelegd en al helemaal niet uitgespeeld. Net dat wil de B.U.B. veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Maar waarom zou België dan 10 miljoen meer toeristen op jaarbasis aantrekken? Mensen kiezen nu éénmaal voor het goede weer, waar je (algemeen) meer kans op hebt in de zuiderse landen. Of is het slechte weer in België ook te wijten aan een Vlaemsch-Natioliztisch complot?
PS: ik weet dat de afgelopen drie seizoenen zowat alle records hebben doen sneuvelen, maar algemeen heb je nog altijd meer kans op goed weer in bv. Spanje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Nog nooit gehoord van culturele vakanties en natuurvakanties?
Is het altijd goed weer in Parijs? Alsof elke toerist alleen maar op zoek is naar "goed weer". Laatst gewijzigd door Hans1 : 3 juni 2007 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Zeker, maar denken dat je daarmee alleen 10 miljoen extra toeristen gaat aanlokken, zuiver en alleen gebaseerd op een unitair België - sorry, Belgique.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, u toont weer eens aan dat u er niets van kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook toeristen die op zoek zijn naar Belgische frietkoten. ![]() Oorspronkelijk bericht door Hans1 Nee, maar het geld dat nu naar het Ijzermonument en het VB gaat kan vel beter voor frietkoten worden gebruikt. Het zou veel nuttiger besteed zijn en toeristen van heel de wereld aantrekken, niet in het minst Japanners. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 juni 2007 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() Meer media-aandacht voor BUB! ![]() ![]() ![]() BUB, u heeft in mij een ware bondgenoot gevonden. U zou liegen als u zou beweren dat ik niet al eerder mijn wens om meer BUB op tv te zien heb uitgedrukt. Want niemand kan BUB beter afkraken dan BUB zelf. Komaan zeg , wat hebben jullie allemaal al gezegd ![]() En dat interview..waarom zou een verschil in taal een probleem opleveren als er in ook verschillende geslachten en leeftijden zijn in dit land ![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 3 juni 2007 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 3 juni 2007 om 13:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Heb net hun slides nog eens bekeken.
De bedragen vand e transfers: Volgens B.U.B.: 2 miljard euro per jaar V.B.O.: 3 miljard per jaar KBC: 5 miljard per jaar ABAFIM: 6 miljard per jaar De opmerkingen die ze erbij geven zijn: Bij hun eigen berekening zou er nog een bijkomend terugverdieneffect zijn. Waarom dat Waalse groothandelaars ineens niet meer in Vlaanderen zouden kopen als België niet meer bestaat? Tja, staat er alweer niet in. De KBC is volgens hun een "nogal flamingantische bank". En ABAFIM is ongeloofwaardig omdat het de Vlaams administratie is. Wel, dan acht ik de VBO om dezelfde reden ongeloofwaardig. Bovendien geven ze niet aan hoe ze aan hun "berekening" zijn gekomen. De VBO gaf bv. wel toe dat ze de aflossing van de staatsschuld niet meerekenden. En voor Hans nu weer steigert over waarom dat een transfer uitmaakt: als hij een wagen koopt en ik betaal die, dan is er een transfer (staat volgens mij in de eindtermen van de 2e graad lager onderwijs). De bedoeling van hun slides is dan ook duidelijk: zorg dat je aan een bedrag komt van 10 miljard euro, het geschatte bedrag van de transfers. En tot slot nog dit: er wordt beweerd dat Wallonië de vergrijzing in Vlaanderen zal betalen in de toekomst, wanneer de vergrijzing bij hun trager inzet dan in Vlaanderen. Dan vraag ik me toch af hoe ze dat gaan doen als ze nu als jaarlijks zoveel miljarden in het rood staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
HILARISCH DIE BRIEVEN.... LOL...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou graag eens van de BUB willen weten met welk resultaat ze tevreden zouden zijn? En wat als dit resultaat niet bereikt zou worden? Trekt de voorzitter dan zijn conclusies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Men heeft hier een omschrijving voor gegeven die lijkt op het woord "schikzovreemdnie" ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |