![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zijn we er.
De VRT kan toch niet weten wie de verkiezingen gaat winnen. Leterme heeft nooit toegegeven dat hij premier wil worden, de andere twee wel. Dus het VB weren uit het debat met de smoes dat enkel kandidaat-premiers werden uitgenodigt klopt niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juni 2007 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
naar verluid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de trends zijn wel al uitgezet: CD&V/NVA gaan vast en zeker winst boeken, VLD zal klappen incasseren en voor sp.a ligt een verlies langs de groene flank in het vooruitzicht. Gegeven dat Leterme en Vande Lanotte het in wezen niet slecht met elkaar kunnen vinden (je moet de pose tijdens het debat kunnen doorprikken), lijkt het me zeker niet onwaarschijnlijk dat de liberalen zullen gewipt worden. Niet vergeten dat di Rupo ondertussen het gekonkel van MR strontzat is. (pardon my french)
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() tja, een groene jongen uitnodigen voor een debat over milieuproblemen ...zoiets doet ge ook niet natuurlijk, want die wil de problemen te lijf gaan (naar eigen zeggen)
eikes. vies. Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 juni 2007 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Goh, Vande Lanotte en Verhofstadt hebben zich vooral schrap gezet tegen de terechte kritiek op het fletse beleid van paars. Logisch dat ze elkaar wat rugdekking geven. Of Groen! nog eens paars zal kunnen depanneren is zeer onzeker. Want in het zuiden van het land liggen de kaarten héél anders... MR heeft een bloedhekel aan ecolo en de PS wil niets liever dan zich ontdoen van Reynders & C°. Dus d�*�*r wringt het al hevig... Of een realist als Vande Lanotte zich zal laten vangen in zo'n totale rampregering... d�*�*r wil ik dan nog eens zwaar aan twijfelen. Ten ware... Vande Lanotte z'n kans ziet op het premierschap, maar dat zou hij ook bij CD&V wel eens op een presenteerblaadje kunnen aangeboden krijgen. En dat de tsjeefkes het niet zien zitten om Groen! mee te pakken is ook geen geheim zeker?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van het feit dat het VB wel meer programmapunten heeft dan dat, kan of mag een programma van een politieke partij geen maatstaf zijn om die partij al dan niet uit te nodigen bij een zender die zich neutraal moet opstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() De prof van Oostende heeft de beste beurt gemaakt, heeft het héél goed aangepakt en den tjeef uit de westhoek kwam maar "mat" over, den blauwe geschelpten zijne cinema die is ondertussen al van zo'n kaliber dat ik telkens ik zijn smoelwerk op de staatszender zie verschijnen (of welke andere zender dan ook) de indruk krijg dat ik naar comical ali uit bagdad aan het kijken ben........ :o( géénen hond gelooft nog één woord van wat deze lapzwans uit zijnen nek staat te kletsen..... en dat voor nen ex-premier, amaai waar zijn ze mee bezig !
De aparatsjiks van het rode fabriekske, met de grote return van Fara de Ratface op kop, blonken weer uit in hun kunnen....... poeslief voor de partijkameraden en voor de rest liefst met twee tegelijk het vuur aan de schenen leggen......... de Vlaamse Rode Televisie op zijn best ![]()
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote woord is er eindelijk uit!!! Niet het vreemdelingenstandpunt, maar wel dat het VB ijvert voor een onafhankelijk Vlaanderen is de reden van het cordon. Bedankt om dat nog eens klaar en duidelijk in de verf te zetten, Pietje. Weg democratie en vrije meningsuiting dus. Enkel partijen die rood wat naar de mond komen praten zijn welkom op VRT, zoveel is ondertussen wel al duidelijk geworden. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juni 2007 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik herhaal, het heeft totaal geen zin om in een debat dat handelde over de toekomst van Belgë, een partij uit te nodigen wiens enige doel is een eind aan België te willen maken.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Het gaat constant over CO2 uitsparen en weet ik veel wat terwijl het eens niet aan de mens ligt dat de aarde opwarmt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zijn zulke acties die mee het nieuwe succes van het VB zullen veroorzaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je kan niet ontkennen dat het VB wordt doodgezwegen. Als dat de manier is, dan laat het maar. Democratie dit. Democratie dat. Maar als het erop aan komt, dan de discussie vermijden en zich op zo een manier ervan ontdoen. Ik stem nu zeker VB en dat terwijl ik er zo tegen ben. Waarom? Omdat de "gevestigde" partijen blijkbaar zo arrogant geworden zijn dat ze ten koste van alles het VB willen terugdringen, nl zonder argumenten of discussie. En de VRT gaat hier ook haar boekje te buiten. De VRT moet objectief zijn en die objectiviteit is ver te zoeken, getuige het begrafenisgezicht van IDV bij de vorige verkiezingsuitslagen. Dit doet me eigenlijk ook sterk aan GW Bush denken. Tegen terrorisme zijn (wat logisch is), maar dan met maatregelen komen die beginnen te lijken op toestanden in een politiestaat. Ze schieten hun doel ver voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |