![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waar was dat juist?
|
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]()
#43 |
|
![]() Pfff, ik heb geen zin meer om te leren. Had ik eerder geweten dat ik vandaag geen zin zou hebben om te leren, dan was ik deze voormiddag gaan wandelen en had ik deze namiddag geleerd in plaats van omgekeerd. 't Is aan het overtrekken hier.
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld, ik weet dat de lectoren communicatie en aanverwanten er ook niet blij mee zijn. Nooit begrepen waarom de school er externen voor gevraagd heeft om zo een belachelijke naam te voorschijn te halen. Expertise centrum voor industrie ontwikkeling en samenwerking. Puleaaaaaase
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ik heb al 2 examens achter de rug; nog 3 te gaan. Op 22 juni ben ik er vanaf (voor even toch want ik heb al 2 herexamens).
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste examen liep gesmeerd, enkel bijvraag van de eerste vraag beetje verknoeid omdat ik ze totaal niet verwacht had.
![]() Historisme rond 1800?, en een citaat uit Eminent Victorians van Strachey uitleggen.
Laatst gewijzigd door lombas : 5 juni 2007 om 17:15. |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb een zeer zwaar examenrooster, weer perfect verdeeld zoals gewoonlijk.
![]() Mijn eerste is 13 juni en mijn laatste 29 juni. |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ik heb net ontdekt dat m'n examen morgen niet in de late namiddag is, maar om negen uur 's ochtends.
Daar gaat mijn planning! ![]()
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() ik heb nu toch wel een prestatie neergezet.
chapeau voor mijn eigen. doordat ik vorige vrijdag een moelijke examen had, had ik al mijn bloktijd hieraan gespendeerd. Gevolg: al de andere vakken niet voorbereid. De volgende was dinsdag (vandaag dus). Vrijdag had ik geen zin meer om te studeren, ik dacht het weekend en de maandag wel zouden volstaan. Niks van. verkiezingskoorts had mij echt te pakken en ik heb in het weekend niks anders gedaan dan constant achter mijn pc zitten surfen van de ene nieuwssite naar de andere, van de ene politieke site naar de andere enz enz. ik keek zo fel uit naar die verkiezingen. Na gestemd te hebben zondagmorgen, kon ik nog niet beginnen. Meteen daarna ben ik alle mogelijke sites afgegaan om met de seconde geinformeerd te zijn over de laatste cijfertjes, ook al wist ik dat de representatieve cijfers pas na 5 u zouden komen. Na de schok van zondag avond (ja, de achteruitgang van SPa heb ik als een schok ervaren) begon ik maandag opnieuw alle mogelijke sites op het internet af te gaan om van het laatste nieuws op de hoogte te zijn. Tegen dat mijn nieuwshonger verzadigd was en ik bekomen was van die ferme dreun van zondag... was het 9 u in de avond... en examen was om 10 u in de morgen... en niks op voorhand voorbereid!!! ik voelde een tweede dreun aankomen... Wat Vandelanotte in zijn gezicht kreeg, was nog niks vergeleken met wat mij te wachten stond. Hoe moest ik in godsnaam een cursus van een ganse semester erdoor jagen??? Ik ben beginnen blokken... tegen 4 u 's morgens besefte ik dat ik eigenlijk niet aan het leren was maar gewoon de pagina's aan het omslaan en oppervlakkig de slides aan het bekijken was... en dan nog was ik maar aan de helft... Resultaat: een 16 op 20 ga ik wel niet halen, maar ik ben zeker door ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 12 juni 2007 om 11:50. |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() op naar de volgende
die is donderdag. Vandaag ga ik wreed weinig kunnen doen wegens ganse nacht opgebleven. Dat betekent dat ik dan nog maar 1 dag overhoudt... Vandelanotte kon de resultaat van 2003 niet overdoen, zal het mij donderdag wel lukken? |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb donderdag ook examen, vandaag geschiedenis van de islam gehad. Vraag: "Jezus was een moslim. Bespreek."
Écht gebeurd eh.
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()