![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gebruik jij cannabis Bhairav ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Ja. Dat heb ik toch al eens verteld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je drugs verkoopt ben je niet met je eigen lichaam bezig maar met dat van een ander. Ik heb niets tegen softdrugs, enkel de prijs dan misschien. T'is enorm goedkoop om te maken en toch zulke prijzen erop plakken. triestig. Ik kweet daarom dan ook sinds vorig jaar zelf voor eigen gebruik. Kost mij 20 euro in totaal, voor potgrond en potten, zaadjes... om ongeveer een 400 gr weed te verkrijgen. Zelfs een pint bier is nog duurder.
Laatst gewijzigd door illwill : 6 juni 2007 om 08:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() het kon ook iets anders zijn he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Neen, dan is diegene die het koopt tegen zijn eigen lichaam bezig, net zoals in een café of gewoon een winkel die drank verkoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
komt nog bij dat er een fenomeen aan het verspreiden is in Nederland. Weed met glas om het zo beter te laten blinken zodat de kwaliteit hoger lijkt, wat dus niet is en zeer gevaarlijk. Enkele zijn in Nederland ook al aan dit gestorven omdat natuurlijk glas stukjes in hun longen terecht kwam. Ander punt is dat bij dergelijke praktijken ook nog dikwijls andere illegale praktijken voorkomen. Deze mensen zijn niet met hun legale thee bezig.
Laatst gewijzigd door illwill : 6 juni 2007 om 08:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd, want van heroïne valt redelijk gemakkelijk af te kicken. Veel meer effect dan een griep heeft het bij de meesten niet. En dan zeg ik nog niets over het feit dat je al moeite moet doen om er aan verslaafd te geraken.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Legalizeren ja. Daar ben ik ook voor, maar illegaal is nog steeds illegaal en het ging hier om de hard drugs, niet de soft.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() wedden dat die theehuisen weeral trokken van 101 kaskes waar wij belastingen voor betalen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom toch voorlopig dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men gebruikt al eeuwen drugs, nooit is er een al te groot probleem geweest tot men er een probleem van begon te maken. Dat iemand een probleem heeft, handelingen te stellen zijn longen kapot te maken, is namelijk niet het probleem van een anderen, tenzij die eerste hulp vraagt of de tweede zich over hem ontfermt, vrijwillig. In deze tijd van "War on drugs" gebeuren er verschrikkelijke dingen, die mensen letterlijk doden. Dat zijn dan wel de slachtoffers, van staatsinterventie.
Laatst gewijzigd door lombas : 6 juni 2007 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou niets moeten legaliseren, het zou niet in de wet moeten staan, net als vroeger. Decriminaliseren heet dat, en is iets dat geen enkel waardeoordeel uitspreekt. Wat wel in de wet zou mogen staan, is dat wethouders met hun fikken van andermans lijf en vredevolle keuzes moeten blijven.
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Mja dat theehuizen weed verkopen weet toch iedereen, en om eerlijk te zijn, zou het zelfs beter zijn dat ze dat ook openbaar mogen doen, zodat Verafstoot z'n 20 km zone bij onze noorderburen ergens kan steken waar geen licht komt.
PS: alle Vlamingen/Belgen betalen voor de nutteloze controles aan de grens .. dweilen met de kraan open ![]()
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het al eeuwen ofzo zou gebeuren is geen uitleg. Men vermoord ook al eeuwen mensen ed... Mensen moeten van te grote verslavingen beschermt worden. Deze verslavende stoffen zijn niet voor niets aanwezig é. Denk je dat er percé nicotine in een sigaret moet zitten om gerookt te kunnen worden? Een gat in de markt zou zijn een drugs te maken zonder verslavende stoffen erin.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN