![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://www.gaia.be/ned/control.php?&...me=dit_is_gaia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. inpulsaankopen ken ik van horen zeggen. ik zelf heb er geen last van. Als je bvb je kind niets kan ontzeggen, en het wil een hondje zoals zijn vriendje, dan ga je net zo gemakkelijk naar een kweker als naar een winkel om van zijn gejengel af te zijn. Als je problemen hebt met jezelf,of je kinderen, ga dan geen dierenzaak binnen, dan kom je niet in verleiding. ga beestjes kijken in de zoo. 3 als je er van uitgaat, dat je eigen gedacht ook het juiste is, dan heb je een punt, ik betwijfel heel erg, dat de keuze van een huisdier rationeel benaderd wordt ifv karakter, grootte, beschikbare ruimte, .... hoe verklaar je anders de "mode" die er ook bij huisdieren bestaat. 4. Neen, ik heb enkel afvalkippen, en ik heb professioneel advies in de familie 5 bedankt. Waarom kunnen huisdieren niet verplicht voorzien worden van een identificatie, en ingeschreven worden in een uitbreiding van het bevolkingsregister ? Gezinsleden dump je ook niet, of laat je ook niet achter. Illegale niet gechipte handel streng beboeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Haha, je kent hun verborgen agenda dus niet. Je zal hierover eens een goed boek of artikel moeten lezen ipv hun propaganda hersenloos te slikken. bv. boek 'luis in de pels' over de dubbele moraal van dierenrechtenorganisaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
Weet je, de motivatie achter dit verbod snap ik eigenlijk niet, waarom honden & katten verbieden & andere dieren dan weer niet? Wat is de motivatie van dit verbod?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daarnaast, zoals al eerder vermeld, worden dieren, zeker die leuke puppies en kittens, in een opwelling gekocht. (De asielen zitten al vol, en met de vakantie periode zijn er weer een hoop dieren gedumpt. Om dit toch te voorkomen is dit verbod opgesteld. Het is niet waterdicht, maar zal toch effect hebben. Zelf zou ik nog een verplichte registratie aanvast willen zien. Dat de dieren gechipt worden en dat hun baasje ook zijn verantwoordelijkheid moet behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |