![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() In Hongarije drinkt men vooral pálinka als sterke drank. Egesegedre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft een tijdje gewacht alvorens naar de persconf te gaan. het mocht niet helpen. beetje alcohol voor een quasi geheelonthouder... dat lukt niet. maar hij kon die conferentie niet afzeggen. smart move van putin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een glaasje? LOL, ik weet hoe het er aan toe gaat in Rusland. Westerlingen kunnen daar niet tegen. Poetin is wel zo verstandig na een drinkgelag niet meer voor de camera's te verschijnen, in tegenstelling tot Yeltsin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boog kan ook niet altijd gespannen zijn, politici zijn ook maar mensen. Zolang ze maar geen cruciale beslissingen nemen in beschonken toestand zoals Yeltsin of de putchisten in 1991. Laatst gewijzigd door tomm : 14 juni 2007 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() domme zet van Sarkozy: als je niet gewoon bent om te drinken, begin je er toch niet mee, op een super-belangrijke dag, en als alle ogen van de wereld op je gericht zijn?!Ik heb hem altijd wel als een egoïstisch onderkruipsel beschouwd, maar dacht wel dat hij een leperd was, zeer intelligent...Blijkbaar een overschatting...Als je niet tegen de drank kan, weiger je toch gewoon?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() palinka vooral, maar ook bier en wijn, maar dan wel in grotere hoeveelheden. In vergelijken met Russen, GeorgiËrs en Oekraïners zijn het toch mietjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ok, dat zou ik ook gedaan hebben. Maar wie weet levert het hem wel extra sympathie op, zoals Daerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ex-KGB'ers zijn goed getraind, en weten wanneer er gedronken mag worden en wanneer niet, in tegenstelling tot veel "nieuwe Russen". Laatst gewijzigd door tomm : 14 juni 2007 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Net zoals Polen. Het Poolse ritme is nog net te volgen voor een Westerling met wat drinkervaring, maar zelfs Oekraïense vrouwen drinken met gemak een Pool onder tafel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na een halve fles vodka beginnen die meiskes daar toch meestal serieus te zwijmelen hoor. En dan is het achteraf altijd van 'We should have eaten during the drinking, This is our custom'. Tja... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 juni 2007 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Hoe oud zijn die meiskes? Jonge meiden kunnen lang niet zo goed tegen wodka dan bijvoorbeeld vrouwen van 40-50. In Polen drinken jonge meiden hun wodka zelfs meestal gemengd met fruitsap, zoals de meiden bij ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga niet naar ginder om te converseren over het weer als je begrijpt wat ik bedoel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doordat ik (naast het gewone uitgaansleven) mee ben kunnen gaan bij een bedrijfsuitstapje naar Zakopane en doordat ik enkele privé-feestjes heb meegemaakt, heb ik een vrij goed beeld kunnen krijgen van het Poolse wodka-gebruik. Het hoeft niet te verrassen dat hier een groot verschil is tussen verschillende leeftijden en geslachten... Met Oekraïners heb ik maar weinig ervaring, maar zowel onder Oekraïeners als Polen is het algemeen geweten dat Oekraïeners veel zwaardere drinkers zijn. De keer dat ik samen met een Poolse man en een Oekraïense vrouw een liter wodka heb gedronken (op ongeveer een uurtje tijd en in de vorm van "Mad Dog"-shots) viel het mij op dat de Poolse man het minst goed tegen de alcohol kon van ons drieën, hoewel het zeker niet de eerste en enige keer was dat ik hem heb weten drinken. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 14 juni 2007 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Excuses RTBF aan SarkozyMensen beschadigen is zo gemakkelijk... Onze forummers, die dat gedaan hebben, zullen hier zich wel publiekelijk verontschuldigen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 juni 2007 om 16:54. Reden: Bronvermelding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moet U de hoofdzetels van de Sp.a en Spirit trouwens niet gaan bezetten en de leiding gijzelen? Of maken de vakbonden onderscheid in werkgevers? Of hebben die mensen, die hun job gaan verliezen, geen vakbond? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof zo'n telefoontje van een ambassade ons zou moeten overtuigen van het tegengestelde van wat miljoenen mensen met hun eigen ogen zagen.