![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Laat je familie voor zichzelf kiezen, ok?
Laatst gewijzigd door Andy : 12 juni 2007 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LDD snoepte die stemmen weg door zijn "groot bakkes" en zijn lef en durf ! Hij verdient daardoor de kiesdrempel. De Jean-Marie gaat nog brokken maken in het parlement en het Vlaams Belang zal wel meewerken.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 12 juni 2007 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Daarom ik blijf hameren op het feit dat een VB'er bij het VB moet blijven, bij LDD hebben ze niets te zoeken. Laatst gewijzigd door Praetorian : 12 juni 2007 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Men wil natuurlijk niet toegeven dat men verloren heeft, nu is de teneur van: We tellen ze samen met ons op en zie je we zijn weer De winnaar.
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoniet, dan zal de "oppositie" van verkiezing naar verkiezing gaan zonder ooit meer te zijn dan het schaamlapje van de demo/plutocraten.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom wordt die koning discrimineert discussie hier afgesloten. Ik ben geen VB en toch vind ik dat discriminatie, kunnen we dat nu eens niet uitspitten. Ik ben dus enorm gevoelig aan discrimantie discussies hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() .
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 12 juni 2007 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Hmm!... ge zijt aan het goochelen met begrippen over rechts en links zonder uit te leggen wat ge daaronder verstaat. Sommige creaturen gebruiken zelfs het begrip links als trapje om naar 'progressief' te gaan. Volgens u is rechts dus conservatief?... Dus alle partijen die de geldstromen naar Wallonië verdedigen (sinds 1830!...) zijn conservatieve partijen!? En het Vlaams Belang dat hiermee wil stoppen is dan een progressieve partij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik volg je analyse ook niet dat hij 3% van het Vb heeft gehaald. Zelfs de sosen zijn ehet er over eens. Slechts 1/4 kwam van het VB. En ook 1/4 van de sossen... vergeet niet dat hun kiezerspubliek met SS zeer gevolig is voor meditieke populisten. En zoals praetorian zegt het Vb is het VB en dedecker heeft daar eigenlijk weinig mee te zien. hij heeft overigesn wel veel van zijn standpunten 180° verdraaid om kiezers te lokken. Zo was hij tot voor kort overtuigd voorstander van de turkse toetreding. ik geloof overigens niet in centrum-rechts. Centru-rechts is meer dan ooit aan de amcht in europa. En nog nooit was de migratie, onveiligheid en islamisering zo groot. ultra-liberalisme is niet de oplossing maar de oorzaak van vervreemding en culturele ontwrichting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() En als Boussakla op de SPa ligt te kappen zijn ze allemaal blij, de hypocrieten.
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ... en ik ben al lang vergeten dat Annemans niet kon wachten om LDD te vergelijken met ROSSEM, wat natuurlijk als een compliment dient geïnterpreteerd te worden. Zo hypocriet ben ik niet, zulle !
![]() |
#54 | |||
|
![]() Man Man Man, wat een gedraai
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar in Europa is ultra-liberalisme aan de orde? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Wat is de EU misschien?
![]() |
#57 |
|
![]() De honden blaffen, de karavaan trekt verder.... meer is dat niet....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat hoort erbij, zeker als ze zelf dat spelletje graag spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hij is buitengevlogen bij VLD en later bij NVA (door de CD&V). Het Vlaams belang heeft hem nooit iets misdaan, integendeel, hem werd tesamen met Dedecker de hand gereikt. En uitgerekend op die partij kapt hij en wil hij de ontbinding ervan. Tijdens de ganse verkiezingsstrijd heeft Dedecker geen slecht woord gezegd van VLD-Sp.a -CD&V-NVA-Groen, maar het VB daarentegen... Opportunisme ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |