![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry kay-gell
"De calimero's zijn overal hetzelfde hoor, kloppen zonder te denken en hun macht misbruiken als ze kunnen." Voila. @djimi: U wilt dat die protestaten met scherp beschoten worden? Pas op, ik zou ook graag dat cordon eens doorbroken zien zodat de G8 ter vantwoordeng geroepen kan worden maar u weet evengoed als ik dat dat gewoon onmogelijk zou zijn en de waaghalzen enkel in levensgevaar zou brengen, daar is zelfs zoveel niet voor nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat, op lange termijn, de bèste strategie zou zijn de coöperatieve bewegingen overal ter wereld zodanig te versterken dat een effectieve economische boycott van alles wat meeheult met de zogenaamde wereldleiders mogelijk wordt. In combinatie met burgerlijke ongehoorzaamheid telkens daar een kans toe bestaat kan het G8-syndroom de wereld uit geholpen worden. Gewelddadige demonstraties hebben als enig effect dat het monster nog sterker wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier wil ik nog het volgende aan toevoegen: als de anti-globalisten dan toch voor geweld kiezen, moeten ze er ook ècht voor gaan, tot het bittere einde. De énige kans die ze in dat geval hebben is de totale vernietiging van het repressie-apparaat, tot in de hoogste regionen. Dat betekent dat ze niet anders kunnen dan ook, en zelfs vooral, de zogenaamde wereldleiders naar de eeuwige conferentietafels te helpen.
Voor elke dode demonstrant dus minstens één dode 'wereldleider'. In de huidige omstandigheden is zoiets echter totaal ondoenbaar. Zèlf vind ik dat bovendien helemaal geen aantrekkelijke gedachte, maar als ik de zaken 'louter strategisch' beschouw, zie ik geen andere opties. 'What doesn't kill you, makes you stronger' Laatst gewijzigd door djimi : 15 juni 2007 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() jaaa, dat is het natuurlijk, zijn eigen dood uitgelokt Net zoals Guido Demoor zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze zouden beter die G8 top ergens houden op een geheime locatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() met als enige gevolg dat er geen tegenbetogingen zouden zijn en dat er in de media nog minder zou bericht worden over wat in de cenakels van de macht zoal wordt bedisseld.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Carlo is neergeschoten door een politieman terwijl hij een brandende molotov-cocktail trachtte te gooien in een bemande auto. Niet hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Carlo had een brandblusser vast, geen molotov. En vlak zijn dood, legde een flik een steen naast zijn hoofd (om het te laten uitschijnen dat hij daardoor was gedood?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en wat deed onze brave vriend daar tussen nen hoop , waaronder veel gemaskerd gespuis ? en dan nog me nen brandblusser of molotov in zijn poten ( wat het was dicusieer ik nog niet over ) ....... zo'n crapuul hoort niet op straat thuis , maar in d'en bak ..... en diene kogel is onze carlo grotendeels zelf verantwoordelijk voor hij moest daar maar niet zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Die jongen is dood.
Begrijp je dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() yeps , erg voor de famillie ............ maar geen medelijden voor diene gast ......... zelfde me den eerste die bij mij binnekomt als ik niet thuis zijn : da plaatje met " ik waak voor men baasje , betreden op eigen risico " hangt er niet voor niks !!! voor mijn part mogen ze al da soort crapuul op zo'n betogingen ( gemaskerde stenegooiers , autovernielers , ean andere ) ne kogel geven ! evenals voetbalhooligans ! , een vreedzame betoging of of vreedzame voetbalsupporters moet daarentegen ongemoeid gelaten worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() De Flikken Zijn Het Grootste Crapuul
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |