![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stelde ik helemaal niet. Ik zeg dat er geen regels meer moeten bijkomen om het electorale proces te regelen. De burgers zijn zelf verstandig genoeg om over politici te oordelen.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op dat punt is het met de mandatering zo al slecht gesteld: ze berooft ons van onze soevereiniteit. Als de heren berovers zelfs hun mandaat niet eigenhandig opnemen, is de democratie helemaal een travestie. Ik ben het dus met Nello eens dat de representatieve democratie er baat zou bij hebben om deze comedie zo snel mogelijk te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik ben ook die mening toegedaan. Als je solliciteert voor een plaats moet je die innemen als je verkozen bent en bereid zijn je termijn helemaal uit te zitten.(tenzij overmacht)
|
![]() |