![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er was inderdaad iets zéér merkwaardigs aan Superstaaf.
Zijn onderschrift leek te zeggen "voor vorst voor vrijheid en voor recht" maar als je het selecteerde, dan kwam er "voor vorstelijke salarissen voor vrijheid van meningsuiting en voor rechtstreekse democratie."Kijk maar na. http://forum.politics.be/member.php?u=92 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeldjes van wat je steeds moet herhalen: http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=91 http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=77 http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=50 Met een Staaf had je d�*t tenminste niet. Je wist meteen dat hij geen cassette bandje aframmelende robot was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch vrees ik nog steeds dat hij belgique-minnend was. Daarvoor ging hij te vaak door uren spervuur daaromtrent. Hij heeft mij in elk geval nog harder in mijn Vlaamse standpunten gemaakt. Waarvoor dank ![]() Wel jammer dat ie vervangen is door Hans1. Zo is er geen fun meer aan, eh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Freya VDB * Nicole en Hugo * John Massis * Een levende amoebe * Een dode schildpad * een dode amoebe. (daarna komt hansje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijker kan toch niet? Iedereen weet dat rechtstreekse democratie en vrijheid van meningsuiting Superstaaf écht aan het hart lagen.... De vorst verdrong hij echter doodleuk voor een 'dikke pree'. Als Vlaanderen hem straks hetzelfde wil betalen als Belgique vandaag roept hij dus even graag 'Good Morning Flanders'. ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Superstaaf heeft meer dan één keer gewezen op de vele Belgen wiens inkomen van het voortbestaan van Belgique afhangt. Dat we het nu alleen nog met wat Belgische Hansworsten moeten stellen is idd zeer treurig. Ik begrijp Fieseler dus heel goed als hij Superstaaf mist.
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Forummer zoals een ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kay-gell: 50% is nog altijd minder dan bij PI. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom blijf je eigenlijk niet aan de schandpaal hangen op PI als het je hier niet aanstaat?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2007 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijn leefwereld mogen 'medestanders' zoals jij vierkant oprotten en afgevoerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij bewijst nu net voor 100% mijn stelling. Ik mis staafje omdat zijn rijkdom, zijn savoir vivre, zijn liefde voor zijn waarheid, zijn ridderlijkheid, intelligentie, creativiteit, gentlemanship en diepe menselijkheid in zo'n schril contrast stond met de dorre verstarring van posters zoals jij. Dus: in mijn leefwereld hebben we een acuut tekort aan mensen met het caliber van Superstaaf en spijtig genoeg een overschot aan mensen van het caliber Internaut.
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet inderdaad dat rechtstreekse democratie en vrije meningsuiting voor hem veel belangrijker waren dan zijn "Mathilde." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geldzakargument geldt voor het Belgische Hof, zijn politici, zijn bisschoppen, de Brusselaars en de Walen, maar ook voor een pak gewone burgers in, bijvoorbeeld, het Belgische leger en zijn toeleveringsbedrijven. Het is het ENIGE cement dat Belgique nog overenind houdt. Wat 'zijn' Mathilde betreft, Staaf ziet overduidelijk graag de vrouwtjes, en Mathilde was er daar in zijn ogen gewoon ééntje van. Zijn lofrede aan Mathilde zie ik als een ode aan alle andere vrouwen die hem om een of andere reden kunnen bekoren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2007 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Respect voor Knuppel en Fieselier die Internaut zeggen zoals het is ondanks dat ze hun liefde voor het VB delen.
![]()
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze heeft steeds haar eigen idee, en die toetst ze niet eerst aan haar gelijkgezinden of aan het VB. |
|
![]() |
![]() |