![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een buitenlander die naar wilt komen om te werken, die moet daar gerust toestemming tot krijgen. Hij verhoogt de welvaart van zichzelf en op lange termijn die van dit land. Hem dat ontzeggen, snap ik niet. Als eigen burgers die zaken kunnen opvangen, des te beter. Maar ik zou niet waarom je buitenlanders die kansen moet ontzetten, puur omdat het buitenlanders zijn. Citaat:
Citaat:
Wat is voor mij hét probleem dat vroeger gemaakt is? 2-ledig. 1. Er vanuit gegaan dat integratie niet nodig was. (Die gastarbeiders gaan terug weg.) 2. Nauwelijks integratie-incentieven gegeven toen dat bleek dat men hier bleef. Dat laatste is nu aan't veranderen. Maar dat vergt tijd. (En ik heb nog wat commentaar op gezinshereniging, die dat proces moeilijker maakt.)V Voor mij is het vrij simpel. Grofweg alle mensen zijn erop gericht zichzelf te verbeteren op elke manier mogelijk. Als de instellingen van een land het toelaten daar te van profiteren, is dat niet de fout van de gebruikers, maar van de instellingen van dat land. Citaat:
![]() Kunt u mij eens zeggen wat het directe probleem is van aparte zwemuurtjes? Valt dat u lastig? Citaat:
Het recht op leven in hun eigen cultuur is geen recht. Dat kun je simpelweg niet afdwingen. Het is een voorrecht als je dat kunt, maar het is geen recht als je dat niet kunt. Ook met dat moreel kader. Kun je niet afbakenen. Er is ook een pluriformiteit onder de Vlaamse burgers zelf. Probeer het dus maar gerust af te bakenen. Zal je niet lukken. Je vecht tegen de bierkaai. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
achja, we zijn niet veel beter gewend dan dit soort sofisme, hier op politics.be Laatst gewijzigd door ikbensatan : 2 september 2007 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
bvb ik ga niet akkoord dat ik moet stoppen voor oranje (voorbeeld) oh nee, nu is stoppen voor oranje een extreemrechts idee geworden omdat jij er niet mee akkoord bent! grow up.. respecteer meningen
![]() |