![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik door een agent gekwetst ben in eerste instantie bij zijn superieuren
& in tweede instantie bij de vrederechter om schadevergoeding te krijgen. In het geval ik getuigen heb staan mijn kansen om gelijk en schadevergoeding te krijgen er goed voor (tenzij de opgelopen schade futiel is natuurlijk, maar dan je het nog voor de "morele" schadevergoeding doen). Maar als niet-benadeelde partij is er weinig aan te doen, behalve dan via een of ander informeel kanaal (dan krijgen die agenten weliswaar waarschijnlijk geen straf, maar het zal hun carrière geen goed doen). Zelfs als taxchauffeur ben ik door politie en rijkswacht tot op heden altijd zeer correct en beleefd behandeld. Het enige negatieve is dat ik ooit meemaakte dat de rijkswachtpaarden in boekenbergpark tijdens het zomerzwemseizoen ooit eens nen dikke.. lieten vallen en ik vroeg of er iemand dat kwam opkuisen, wel de stadsdienst/politiedienst die daar gevolg aan had moeten geven had toen inderdaad zijn kat gestuurd.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duveltje. Alle respect voor je medeleven. Maar alle overheidsdiensten hebben tegenwoordig wel een of andere ombudsdienst, of klachtenbank. Duncan heeft zelfs toegang tot het internet. Nog enkel iemand vinden die het probleem correct formuleert. Maar dan moet je wel weten wat uiteindelijk het probleem is. Politiefobie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees dit eens. Je kan er terecht voor zowel interne als externe klachten.
http://www.hrpol.be/WWWDGM/ASPXDOC/A...SPX?MENU=16560 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg echter de indruk dat deze topic niet meer is dan "praat tegen de vaak". Moeite voor niets dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip: Geef de overheid nooit het gevoel dat je berust in je lot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach,die weten dat ze gewonnen hebben,die lachen er gewoon mee,zoveel advocaat kan ik niet betalen hoor,en dat weten zij ook wel ....
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
JUST maar die vuil flikken hier hebben zojuist schrik gekregen van mij ![]() HAHAHA ( eerste keer dat ik HARDOP lach ) WISTGE....er bestaan advocaten die gratis werken voor u maar door vlaams gewest vergoed worden ....mits ge een KLEIN armen loontje hebt en Duncan heet + 6/7 werkt +- ongeveer . Ik bemerk dat de meeste hier hun ongenoegen uitten in waarheid + denken zo van ja ik begrijp da . Ander hebben zo iets van zeg er bestaan ombuds diensten ( net alsof ik die ni ken of KENDE !!! ) daarnaast gaat men NEO nazistisch ( typisch belgisch) reageren zo van dien heeft internet FOUT ik STEEL men internet GRATIS omdat men staat ZO corrupt is gelijk die vuil vieze flikken en heeft geen reet te maken met fobiën . * Democratie bestond NOOIT enkel moord en bloed vergieten :'( |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Als je de (achterste) nummerplaat van een combi vijst, duurt het een tijdje voor die weer het straat op kan.
Natuurlijk zet ik niemand aan om dit te doen, ik raad het zelfs af, dit is louter ter leering ende vermaeck. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Vuil & vieze flikken betekent :
NIET hygiënisch niet zuiver en CORRECT in uniform zowel in taal als in gedrag wat aantoont dat er corruptie en bedrog is NET zoals hun oversten . +-80 jaar geleden DEED men ook NEO nazistisch tegenover bepaalde MENSEN te ANTWERPEN/MECHELEN /BRUSSEL en het waren NET die agenten en hun politieke oversten die deporteren en mensen oppakten voor niets om ze NOG goeikoper dan 3 euro pêr uur laten werken NET zoals NU ! Men familie kent genoeg psychologie net zoals ik dus RUDE rudy ga is wa vissen en spreek MIJ niet als persoon aan dat BEGRIJPT u toch niet zo te merken en lezen is ook moeilijk . Tijdverkwistende posts cumuleert u + negationeel ostentatief gedrag TOONT u op deze topic ....DUS ga nu momh rap & ver vissen dada ! ![]() Zevert nu niet dat ik agressief over kom hé want grrrr dan zenne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn NOG andere mogenlijkheden dan wat u gaf duveltje ![]() even iet anders alsge een goeikope woonst weet voor mij laat me iet weten hé max 280€/maand aub ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ja dat had ik 2 jaar terug ook ....erg hé ....hebt ge kinderen ?!
Anders mag ik zwijgen als je antwoord ja ik heb kinderen is + ga ik grote ogen trekken en open mond ![]() hmm ik val wel eigenlijk op vrouwe mé sterke persoonlijkheid lol erg hé ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 18 juni 2007 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |