![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pikzwart met een blanke moeder???? Dit kan genetische niet met een blanke moeder en dus kan het kind niet van een blanke moeder zijn. Had even over die opmerking gekeken. Als de baby dus echt pikzwart is en geen mulat, dan zou ik zeker beginnen met mij zelf tegen de kop te slagen omdat ik bij de geboorte een verwisseling heb toegelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn echter wel vaders die niet aanwezig zijn bij de geboorte en na de geboorte idd een paar dagen op de zuip gaan. Eén van mijn schoonbroers wist zelfs 5 dagen na de geboorte niet op welke kamer zijn vrouw lag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal jaren geleden was er in Zuidafrika ook zo'n geval (is zelfs op TV geweest): blank koppel kreeg zwart kind. Bleek dat beide blanke ouders ergens een of meerdere zwarte voorouders hadden gehad en die genen kwamen toevallig samen: dus kindje zwart. In Zuidafrika is praktisch iederéén van gemengd bloed. Het was wèl een beetje lastig met de apartheidswetten die toen geldden, vandaar dat het op TV kwam denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het pikzwarte ras is enkel in Afrika binnen een kleine band te vinden en komt nergens anders op de wereld als autochtone bevolking voor. Zelfs niet op de eilanden die voor Afrika liggen op dezelfde breedte hoogte. De minste vermening geeft een kleurvermindering, dit is gewoon een genetische wet. En wereldwijd bestaan er zelfs nog maar enkel niet vermengde rassen en mensen. En die zijn nergens nog te vinden waar de Blanke zich ooit heeft gevestigd gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zwart of wit maakt me niet uit.
Citaat:
1. Verwisseling in het ziekenhuis; 2. Doorgegeven genen van grootouders; 3. Ontvoering door buitenaardse wezens; Voordat ik maar zou gaan denken als iets als overspel. Daarbij ben ik tot nog toe steeds bij de geboorte van mijn kinderen geweest dus ik zou zien welk kind door mijn vrouw zou worden gebaard. Als dat inderdaad een zwart kind is dan is dat in ieder geval van mijn vrouw ook al is het niet van mij. Zoals ik al zei: Wij hebben een uitstekend huwelijk. Ik zou het sowieso liefdevol opvoeden, alleen al omdat het een kind zou zijn van mijn vrouw waarvan ik hou én omdat een kind nooit schuld draagt. Alleen, als mogelijkheid 1 tot 3 uitgesloten zijn moeten we waarschijnlijk dan wel een gesprekje hebben over het ondenkbare mogelijkheidje 4. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Een eeneiïge tweeling kan ook verschillende genen hebben, indien het van twee verschillende spermecellen komt. Dit is uiterst zeldzaam, maar het bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Cleopatra was een Griekse, ze was een Ptolameïsche Farao.
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren die Egyptenaren even genegerd zeg.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |