![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders plaats ik nooit persoonlijke aanvallen; je mag ze proberen zoeken...
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 23 juni 2007 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind dat ik het recht heb om racist, pacifist, communist, nazi, links, rechts of averrechts te zijn. Centrum of geen centrum. Aan u om mij dat te verbieden. Kom mij eens dwingen om mijzelf te verheffen tot uw onbereikbaar intellect.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien je er anders over denkt gelieve dit dan met een wettekst of tegenvoorbeeld te illustreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok vooral dat pacifist daar gelogen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sterker nog, iedereen heeft de morele plicht om ermee voor de dag te komen. Want als er niet meer over gepraat mag worden, hoe kan ik dan die ziekelijke geest van jou die voorbijgaat aan de moord op zes miljoen joden, tot betere gedachten brengen? Ik geloof zeer fanatiek in de gelijkwaardigheid van alle rassen. God (of de natuur als je dat liever hoort) heeft niets minderwaardigs geschapen, ik ken zelfs geen minderwaardige diersoorten! Instellingen als het CGRC stellen dit geloof helaas soms op de proef. Gelukkig laat ik me door die haatzaaiers niet vangen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook nergens gezegd dat je er niet tegen zou mogen zijn... Van mij moogt gij gerust fascist zijn; ideologie zegt op zich maar heel weinig over intelligentie - En ik heb dat ook niet als basis gebruikt voor mij oordeel dat ik hier geplaats heb: Het ging hier over een aantal mensen die hier belachelijke argumenten gebruikten die op niets sloegen en van pure domheid getuigden. Had iemand die links is zo'n argumenten gebruikt, dan had ik er misschien minder om gelachen en was ik misschien eerder beschaamd geweest...
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 23 juni 2007 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een geweigerde kansarme solicitant heeft ten eerste waarschijnlijk geen middelen om een proces tegen de bewuste werkgever te voeren, staat in een zwakkere positie en kent de wet niet goed... Daarvoor bestaat het CGKR bestrijding. Naast het feit dat het er dus ook symbolisch is, als zwaard van damocles boven het hoofd, zodat je de WET zou naleven. En nogmaals; het is het CGKR niet die de wetten maakt; d�*t doet het parlement; waar de VB'ers technisch gezien ook hun zeg kunnen hebben...
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het CGKR is géén rechter, maar dient aanklacht in, zoals Jan en Alleman het zouden kunnen indien ze geen voor hen onbetaalbare uitputtingslag van sommige aangeklaagden zouden moeten vrezen. BTW, Hoe denk je unanimiteit te vinden voor de sluiting van het CGKR? Voor mij moet het al blijven. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2007 om 00:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel dat ik een appartement te huur heb, dan wordt het mij dus verboden om dat goedkoper aan een vriend te verhuren dan aan iemand die ik van toeten of blazen ken. En je kan wel zeggen dat het zo niet zal toegepast worden, maar het zal zo toegepast worden want anders kan het niet. Of ga je wettelijk vastleggen wanneer iemand objectief als vriend of vriendin beschouwd kan worden? Mensen discrimineren constant, meestal zelfs onbewust. Als jij naar een vrouw kijkt zal jij ook - alvast initieel - meer aandacht besteden aan degene die je aantrekkelijk vindt dan aan degene die je dat niet vindt. Lap: discriminatie. De prijs die er betaald moet worden om discriminatie uit te bannen is veel te hoog. Ik zie er ook de waarde niet van in, want ik wil leven in een wereld waar ik iets extra kan doen voor mensen die iets voor mij betekenen. En volgens mij wil de overgrote meerderheid van de mensen dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
En met deze uitspraak gaan alle nazi-beulen en nazi-rechters vrijuit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwatch. Daar is geen sprake van politieke inmenging.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 70% van de deelnemers van een forum dat overwoekerd wordt door het Vlaams Blok. Als jij d�*�*ruit een democratisch gehalte kan afleiden, scheelt er wat met je perceptievermogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee, maar het blijft evengoed overbodig en het zet aan tot extreme onverdraagzaamheid, die - ik herhaal het - een ernstige rem vormt op de vrije meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het openbaar ministerie gewoon te laks, want in feite zou dat centrum niet eens moeten bestaan als de overheid echt haar zelfgemaakte wetten afdwong.
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() CGKR is maar één van een steeds groeiende reeks beschutte werkplaatsen voor pol&soccers, sociologen en anderen die feitelijk gewoon voor lasser of metser hadden moeten studeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We don't need no education
We don't need no thought control No dark sarcasm in the classroom Teacher, leave those kids alone Hey, Teacher, leave those kids alone! All in all it's just another brick in the wall All in all you're just another brick in the wall
![]() |