![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Tgoh, what's in a name? Mensen stemmen niet op partijnamen.
Al dat gedoe omtrent een al dan niet nieuwe naam is voor Dedecker een ver-van-mijn-bed-show nu denk ik.
#43 |
|
![]() Meer dan je denkt, achter alles zit iets.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Comite voor andere liberalen. CAL. =)
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Echte liberalen, dus. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk niet dat Dedecker de Forza Flandria-gedachte wil realiseren. Dedecker is altijd een opposant geweest van het Vlaams Belang, en ik denk niet dat hij plannen heeft om dat te veranderen. Al wil hij wel het cordon doorbreken, het Vlaams Belang 1 keer de kans geven om te regeren en dan maar hopen dat alles mis gaat en de kiezer ze afstraft. Wat de naam betreft weet ik het nog niet. Hij zei wel eens in de Nederlandse Volkskrant dat hij lijkt op Pim Fortuyn en Marco Pastors. Die laatste had een partij opricht, EenNL (dat leverde bij de verkiezingen overigens geen zetel op). Misschien voor Dedecker EenVL! (Een Vlaanderen!)?
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Jaloersheid is een stief onchristelijke gedachte. Of het doodzonde is weet ik niet. Maar misschien is de 'doodzonde' nu afgeschaft, zoals 'de aflaten' van indertijd afgeschaft zijn? Het is me wat met die tjeven en caloten. Ge weet eigenlijk nooit wat ge daar aan hebt. Laatst gewijzigd door system : 16 juli 2007 om 01:32. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Anyway ik zou graag een andere naam hebben voor Lijst Dedecker. Op zijn minst de afkorting LDD met een andere betekenis. Liberale Democratische Denkers of Liberaal Durven en Doen ... Wie weet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bastiat zou meteen gestemd hebben om in onze tijd te leven.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel het eigenlijk.
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Wat een idiote naam, die Partij van het Gezond Verstand
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't zou wel veel op pvv trekken, misschien rekent hij op naambekendheid? of speelt er een soort nostalgie?
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Conservatief of reactionair is hij in ieder geval niet
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 21 juli 2007 om 10:54. |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() nieuwe naam of niet: volgens een peiling (tja voor wat het waard is dus) zou LDD met 20% stijgen
bron: http://www.jurgenverstrepen.be/
#59 |
Minister-President
|
![]() Misschien is liberalisme dan wel peptalk voor een totalitair systeem?
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ons volk zal pas vrij zijn als er geen geloof meer in partijen bestaat.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 2 augustus 2007 om 13:38. |
|
![]() |