Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2007, 14:37   #41
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik spring van een brug en ik neem mee...
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed en topic 91640, een goed boek en een condoom.

(Als je van de grond gaat doe je het best veilig )
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2007, 23:07   #42
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed en topic 91640, een goed boek en een condoom en een opblaasbare pop.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2007, 23:09   #43
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop en duupje.

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2007, 23:11   #44
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje en een BBP'ke.
Oud 29 juni 2007, 23:15   #45
Heftruck

Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2007, 23:16   #46
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen, en ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken.
Oud 29 juni 2007, 23:26   #47
Heftruck

Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken en nen emmer groene stroom.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2007, 23:59   #48
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

De moderatie van dit forum !
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 00:31   #49
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik spring niet van een brug. Tenzij een liefde die ik niet kan vergeten me afwijst en dan neem ik een foto van haar mee en dan zit ze voor maanden met de politie of zo... maar gut... een ander lief is ook wel zo gevonden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 08:54   #50
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Jij springt van een brug en je neemt mee...
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum en een zeppelin.
Oud 2 juli 2007, 21:35   #51
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

ik spring van een brug en ik neem mee.
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin en een modelbouwparachute ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 21:36   #52
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

ik spring van een brug en ik neem mee.
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute en mijn collectie cactussen.

(of is het meervoud van "cactus" dan "cacti"?? )
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 2 juli 2007 om 21:37.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 21:42   #53
duncan
Banneling

Standaard

oké......ik spring gewoon & neem mee Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep en fake doodsbedreigingen van ne moslim + mijn kattin ( anders gon ik me schulig voelen dermee) en bind AL het vooraf gaande rond mij mé stevig touw & C4 vuurwerk om kaboem te doen zodat diene seconde impact ik ni bewust hoef te merken .

Amén i have spoken selah
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 21:43   #54
duncan
Banneling

Standaard

ik spring gewoon & neem mee Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep en fake doodsbedreigingen van ne moslim + mijn kattin ( anders gon ik me schulig voelen dermee) en bind AL het vooraf gaande rond mij mé stevig touw & C4 ( .....+ eventueel een kruisje als dat dan nog mag hé .....slik)....christopher ?!...ach never mind
Oud 2 juli 2007, 21:45   #55
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

ik spring niet van een brug maar neem wel mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan en de maan.

Citaat:
(of is het meervoud van "cactus" dan "cacti"?? )
Mag waarschijnlijk alletwee, al zou het ook nog cactée in plaats van cacti kunnen zijn ofzo. Hou het maar op cactussen...

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 juli 2007 om 21:46.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 22:04   #56
duncan
Banneling

Standaard

NA het springen verdwijn ik & verkoop alles openbaar just over de grens om het weg te geven aan de armen en zwakkern & de smurfen & zow
Oud 2 juli 2007, 22:16   #57
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

ik spring van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan en Herman De Croo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 22:26   #58
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan , Herman De Croo en een kattebak voor jazeker ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 22:31   #59
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan en Herman De Croo.

oké oké jij wint ik zal uw catussen NIET verkopen na het springen maar euhmm men uitspraken moeten wijs blijven hé pfff ....ai mijn imago ....kunnen we niks regelen zo ?
Alez ge krijgt uw collectie al terug en mijn kat blijft ook leven alez ja ....is toch cool ni ?....laat me iets weten é
Oud 2 juli 2007, 22:36   #60
Sante
Partijlid

Standaard

Den pope, we gaan dan eens zien wie gelijk heeft zie, hij of ik.

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)
Sante is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be