![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Wat is er gebeurd met het linksrepublikeins forum van Pluche en co? kan dat niet meer openen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Of gewoon door zelf je rechten op te eisen.
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.sjakoo.nl/us.html
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Je zult wel bedoelen "zelf je linken opeisen"anders is dat een rechte boel of is het een linke boel...Epistrophy door Richard Davis ligt nu op mijn platen draaier
![]()
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 6 juli 2007 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nieuw adres ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Mooie handtekening heb jij... !!!
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb me net geregistreerd, maar als ik wil inloggen, krijg ik de melding dat ik gebanned ben???? What I do wrong?
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent niet meer gebannen,das een foutje op het forum,sorry
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 8 juli 2007 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch een erg groot susses moet ik zelf toegeven,ik ben blij als arme dit opgericht te hebben,dit zijn nu echt de armen aan het woord.
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart hier armen nu mee te helpen,te verenigen,samen met CAP/PVDA moet dit zeker lukken ![]() duveltje382
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() eh wel,het ziet er naar uit dat het gaat lukken,na amper 2 weken zijn we aan 30 geregistreerden en alledag is er wel iets gepost.
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt,dat heb ik dan maar gedaan ook hé,er volgt nog een lezersbrief,maar deze zal de leeuw,of guerin wel schrijven, die kunnen goed schrijven
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Duveltje382 ik heb de indruk nu je een eigen forum hebt je je hier veel volwassener gedraagd.
PS: Het is een heel mooi forum, met verschillende onderwerpen, en er is al ongelooflijk veel gepost voor een nieuw forum, die gratis forums halen normaal gezien maar maximum 5 leden, maaar je hebt goede campagne gedaan. Laatst gewijzigd door Pluche : 14 juli 2007 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 juli 2007 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
respect voor duveltje
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() kan iemand me de link geven? die is blijkbaar uit duveltje zen onderschrift weg, en ik ben al een tijdje op zoek naar info en mensen uit de krakerswereld, voor als ik volgend jaar verder ga studeren. Niet dat ik zelf een huis zal gaan kraken, maar het opent wel mogelijkheden voor betaalbare eethuizen en dergelijke
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle respect voor krakers! Kom naar vooral veel naar buiten met uitleg over het hoe en waarom van de krakersbeweging. In Baskenland meppen en duwen genoeg gehad telkens we krakersvrienden gingen steunen wanneer de politie een pand ging ontruimen.
Verschil met hier is dat de krakersbeweging daar gewoon vanzelf ingebed zit in de linkse Baskische beweging. Succes!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |