![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het beste extraatje is als de rekening bijna klopt, met 2,49€ te weinig belastingen betaald. Jij moet niets bijbetalen en de staat heeft geen schone sier gemaakt met je geld. Bovendien moet je niets bijbetalen als je minder dan 2,5€ te weinig betaald hebt...
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die betaalde intrest is ook nog eens volledig aftrekbaar voor het jaar waarin je de intrest betaald hebt (dus voor het volgende aanslagjaar). Je betaalt uiteindelijk minder belasting dan je eigenlijk zou 'moeten'. Ik heb het dit jaar gedaan... En mijn kosten gevoelig opgedreven want vorig jaar had de fiscus mij bij mijn kl*ten voor een slordige 15k € (bij te betalen weliswaar !) ... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Diplomatius : 4 juli 2007 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld.. en zoals ik zei was het gewoon maar nalezen (behalve mijn vrijstelling voor de kilometervergoeding en aanduiden dat ik geen buitenlandse rekeningen heb).
![]() |