![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tuurlijk dat. Wij bezitten niet allemaal jouw hoge intellegentie. Kijk jij daarom zo neer op sommige mensen ?
Ik zie dien doki toch ook een verband leggen met het VB. Maar ja het zijn natuurlijk alleen domme mensen die dat zien... of kunnen zien...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe je het ook draait of keert...
De man in kwestie, is blij dat hij er vanaf is. Hij is nu net iets meer normaal dan normaal. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() daar gaat gedonder van komen Paulus.... LOL.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En jij slikt dit verhaal zomaar? Misschien is hij dan zelfs blij ervan af te zijn om dat andere mensen hem anders behandelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zouden er echt volwassen mensen zijn die deze zever van " genezing " geloven ?
ik dacht dat de dino's al lang uitgestorven waren ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() De man in kwestie hoeft niet meer te slikken nu......
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of jij dat gelooft speelt geen rol voor hun genezing. Maar dat zij dat geloven, eens te meer. Dat zeggen ze zelf luid en klaar aan iedereen die het horen wil. De man die genoemd wordt in de openingspost, is niet zomaar een doorsnee homoseksueel. Nee hoor, het gaat om een leider binnen de holebi beweging. Dat is niet niks. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij wie ligt dan de oorzaak dat zulke mensen moeilijk aanvaard worden? En wie moet dus bijgevolg 'genezen' worden? De andere vraag blijft: jij slikt dit soort verhalen zomaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Integendeel hebben dergelijke mensen er juist baat bij om homosekueel te blijven. Ze zouden minder leugenachtig overkomen bij de non-believers. En geloofwaardgheid lijkt mij erg belangrijk, voor de man in kwestie. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Ik vind dat niet kunnen, dus moeten ze genezen worden". ![]() Citaat:
Ga jij ook niet naar de dokter als jij ziek bent, maar wel naar zo een 'genezer'? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je verzekeren dat niemand lachtte hoor. De man in kwestie was er al 23 jaar vanaf, dank zij zijn geloof in Jezus, zei hij. Ik kan me toch maar moeilijk voorstellen dat ikzelf bijvoorbeeld als hetero dan, de leugen dat ik homosekueel zou zijn geworden, 23 jaar zou kunnen volhouden.... Dat kan ook niet volgens mij.
Heeft nog iemand de bewuste show gezien? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Twijfel jij aan het feit dat de man in kwestie gelooft dat hij genezen is zoals hij zegt? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 juli 2007 om 12:14. |
|||
![]() |
![]() |