![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's niet waar. Ik heb in de openingspost gezegd dat het waar was, wat Sarkozy zei (zijn motivering om geen pardon te geven). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Toch is je uitgangspunt een aanval op Sarkozy: volgens jou gaat hij niet ver genoeg. Maar diep in jezelf gaat het daar om? Ik denk dat je de overwinning van Sarkozy nog niet verteerd hebt en dat zijn manier van het presidentschap uit te oefenen je ook niet zint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is geen aanval op Sarkozy, maar een aanval op een constitutie die het staatshoofd boven de wet plaatst en in een positie om de wet te court-circuiteren, wat ontegtensprekelijk totaal ondemocratisch is. Ik begrijp niet dat zoiets niet ieders rechtgevoel tegen de borst stuit. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juli 2007 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |