![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Met welk browser surf je? | |||
Internet Explore |
![]() ![]() ![]() |
15 | 22,73% |
Mozilla Firefox |
![]() ![]() ![]() |
39 | 59,09% |
Opera |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,12% |
Iets anders/weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,06% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Nu ben ik met Safari (van Mac) aan het surfen. Onder Windows gebruik ik ook Internet Explorer en soms Firefox.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euhm, je kan er meer mee...fantastische muisgebaren? Wat betekent dat allemaal. Kga de vraag niet opnieuw stellen é ![]() Beetje duidelijkheid aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is dat trouwens niet hier al uitgelegd?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook niet snel tevreden, he?
![]() En we kunnen het allemaal verdomd jammer vinden, maar flexibiliteit is nu eenmaal vereist in onze huidige maatschappij. Carrière, here I come!!! ![]() ofja, eigenlijk... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een carrière in wat (welke richting) trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de carrière kwam eraan om ik flexibel ben (volgens jou dan toch... ![]() En waar ik een carrière in wil is zelfs voor mij een compleet raadsel. Mag ik solliciteren voor die harem van je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg duidelijk achter praktische problemen die IE bevat waardoor er hier mensen voor andere browsers kiezen. Ik zie nm niet echt in wat het nut is van een andere browser. Ik heb in 10 jaar internet nog nooit een probleem gehad bij het surfen ed. Je surft naar een site en je gebruikt de functies van die site...wat anders is er nog? Ik heb de indruk dat het weer meer met de naam microsoft te maken heeft dan met de browser op zich. Zoniet...graag dus een praktisch voordeel van andere browsers of een nadeel van IE waardoor ik ook overtuigt kan worden om een andere te gebruiken. Een handboek...sorry, daar heb ik niets aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Neen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen die IE gebruikte kon zijn pc om de haverklap formatteren (of zijn schoenen opeten door frustratie). Terwijl ik als FF gebruiker een zalige gebruikservaring ervaarde... Andere voorbeelden: ik kan rechts van mijn adresbalk zoeken in imdb, Van Dale, ebay, google of bijna eender wat door er gewoon een woord in te typen. IE7 kan dit ook, maar enkel bij "gewone" zoekmachines. Al mijn teksten die ik op fora, webmail of dergelijk post worden automatisch gecontroleerd op spelling, in de taal die ik zelf wens. Ik kan het uitzicht van mijn browser tot in de kleinste details aanpassen. Ik ben baas over mijn bladwijzers ipv andersom ik ben baas over mijn thuispagina. Een site kan NOOIT ongevraagd mijn thuispagina veranderen. Ingebouwde, degelijk RSS-reader (heeft IE7 ook wel tegenwoordig als ik me niet vergis). Wachtwoordmanager die een stuk veiliger is dan die van IE. Ongebreidelde plugins te vinden voor mijn browser. downloadmanager enz, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ivm dat zoeken, gebruik ik zelf nooit...of het voor mij een reden zou zijn om over te stappen...denk het niet. Kheb gewoon mijn favorieten. Dat andere...spellingscontrole...heb ik niet nodig...alé, misschien wel nodig maar ik zou het niet gebruiken. Vind de spelling niet belangrijk genoeg op forums...kleine foutjes...pfff, maar goed. Uitzicht van de browser..sorry, vind ik absoluut niet belangrijk. Tgaat toch om de sites...niet om de looks van je browser... ![]() Jij bent baas over je bladwijzers? Euhm, ik ook hoor ![]() Dat van die thuispagina...die moet ik je misschien geven. Dat kan ambetant zijn maar hangt ook sterk af van waar je naartoe surft. ook heeft dit meer te maken met het aantal gebruikers van IE en de mensen die IE willen aanpakken zeg maar. Indien FF het meest gebruikte browser was zou het niet lang duren eer er personen zijn die je homepagina ook automatisch aanpassen voor FF. Maar goed, dat is idd een goeie omdat het zeer irritant kan zijn. Wachtwoordmanager...heb ik niet nodig...en dat laatste ook niet. Tja, sorry. Voor mij nog steeds niet de moeite om er tijd in te steken. Het is ondertussen al enorm lang geleden dat er nog een andere homepagina kwam die ik niet verkoos.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiterlijk van de browser is idd niet belangrijk, maar het kan het werk veraangenamen. Uiteraard is dit maar een detail. Dat van die thuispagina heeft niet zozeer iets te maken met de meest gebruikte browser. Een browser kan zo geprogrammeerd worden dat dit simpelweg niet gaat. FF is zo geprogrammeerd, tenzij je expliciet je toestemming geeft. Bij IE doet ie het gewoon zonder vragen. Kortom is het zoals een gsm. In eerste instantie is dat zoiets "wat hebben ze nu weer uitgevonden. Is dat nu echt nodig?" Tot dat je het begint te gebruiken, dan is het "hebben we hier ooit zonder kunnen leven?". Idem goede browserkeuze. Er zit weinig echt noodzakelijk aan, maar het vergemakkelijkt veel dingen zo veel dat ik niet meer terug wil (eerlijk gezegd ben ik nooit een IE-gebruiker geweest, dus echt teruggaan is het voor mij niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal je leren om vrouwen te proberen versieren in een browserfetisj draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik windows, ik installeer de software die ik al jaren gebruik, in surf, ik download dingen, ik speel spelletjes...alles werkt en ik heb geen problemen. Ik snap het geklaag van sommigen gewoon niet.
![]() |
![]() |